یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کورش صنعتی بنام با تو هستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

download new music,تکست آهنگ با تو هستم از کوروش صنعتی,دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ کوروش صنعتی با تو هستم,آهنگ ایرانی جدید,کد پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی به نام با تو هستم,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ با تو هستم از کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی با تو هستم,دانلود اهنگ کوروش صنعتی با تو هستم,کوروش صنعتی با تو هستم,kourosh sanati ba to hastam,کد پیشواز آهنگ های کوروش صنعتی,دانلود آهنگ کورش صنعتی بنام با تو هستم دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کورش صنعتی بنام با تو هستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید کورش صنعتی به نام باتو هستم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ارژنگ حقانی | ترانه سرا : پوریا موتبان « Download New Music By Hourosh Sanati Called Ba To Hastam

دانلود آهنگ جدید کورش صنعتی به نام باتو هستم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ارژنگ حقانی | ترانه سرا : پوریا موتبان «
Download New Music By Hourosh Sanati Called Ba To Hastam

download new music,تکست آهنگ با تو هستم از کوروش صنعتی,دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ کوروش صنعتی با تو هستم,آهنگ ایرانی جدید,کد پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی به نام با تو هستم,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ با تو هستم از کوروش صنعتی,دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی با تو هستم,دانلود اهنگ کوروش صنعتی با تو هستم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر دانلود آهنگ کورش صنعتی بنام با تو هستم

هستم هر جا باشم فکر تو مثل سایه با منه

تب عشق می سوزونه هر نفس منو آتیش میزنه

.

.

.

اگه همش خوابتو می بینم اگه به پای تو می شینم

همیشه برای تو همینم، واسه اینه که بدونی دوست دارم

می خوام که برای من بمونی عشقو تو چشای من بخونی

تا قلب احساسمو بدونی، باید تو بگی که دیگه دوست دارم

اگه زیر بارون می خوندم ،بغضمو پیش روت شکوندم

همیشه کنار تو میموندم واسه اینکه بدونی دوست دارم

اگه  پای حرفات نشستم ،اگه با هر اشکت شکستم

جز  تو به کسی دل نبستم واسه ایکه بدونی دوست دارم

اگه همش خوابتو می بینم اگه به پای تو می شینم

همیشه برای تو همینم، واسه اینه که بدونی دوست دارم

می خوام که برای من بمونی عشقو تو چشای من بخونی

تا قلب احساسمو بدونی، باید تو بگی که دیگه دوست دارم

دانلود آهنگ کورش صنعتی بنام با تو هستم

تو رو خواستم بدون دغدغه

میدونی دلم بدجور عاشقه

نری بگی چشمم روشن

میخوام که تو بمونی فقط با من

دلم غم داره پیشم برگرد

با چی گفتی  دیگه سر کرد ،با چشم نباشی ببین عیبه

دوست دارم تو رو من عیبه عیبه عیبه

من با تو ام همیشه هر جا

بی تو باشم تموم دارم

هر چی میگم میگی دروغه

باور کن تو رو دوست دارم

اگه همش خوابتو می بینم اگه به پای تو می شینم

همیشه برای تو همینم، واسه اینه که بدونی دوست دارم

می خوام که برای من بمونی عشقو تو چشای من بخونی

تا قلب احساسمو بدونی، باید تو بگی که دیگه دوست دارم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید شهروز بنام نگرانت میشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب بخارایی بنام عشق اینجاست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امو باند بنام آروم دانلود آهنگ تکست آهنگ آروم امو باند

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام هوا خواه توام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد حسن زاده بنام وابستگی دانلود آهنگ آهنگ جدید حامد حسن زاده وابستگی

دانلود آهنگ محمدرضا طوسی جلو آینه دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ کامران تفتی حواست بهم نیست دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ مرتضی زرلکی بی کسی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آلبوم علی زند وکیلی دشت جنون دانلود آهنگ دانلود آلبوم دشت جنون با لینک مستقیم

دانلود آلبوم سالار عقیلی بنام سر هزار ساله دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید سالار عقیلی سر هزار ساله