یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من دانلود آهنگ حمزه ملکی

دانلود آهنگ بهاره من حمزه ملکی,متن بهار من حمزه ملکی,تکست آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من,دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی به نام بهاره من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی,دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,متن آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من,حمزه ملکی,hamzeh maleki bahareh man

دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من دانلود آهنگ حمزه ملکی

دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی به نام بهاره من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : حمزه ملکی امیر شجاعی | ترانه سرا : رضا گرجی « Download New Music By Hamzeh Maleki Called Bahareh Man

دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی به نام بهاره من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : حمزه ملکی امیر شجاعی | ترانه سرا : رضا گرجی «
Download New Music By Hamzeh Maleki Called Bahareh Man

دانلود آهنگ بهاره من حمزه ملکی,متن بهار من حمزه ملکی,تکست آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من,دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی به نام بهاره من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید حمزه ملکی,دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,متن آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من,حمزه ملکی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من

منو ببخش اگه چشام به دست تو تر شد

اگه شبام بدون تو سر شد

اگه غمام از همه بیشتر شد

منو ببخش که از دلم گذشتی و از دل عاشقت رد شدم

ببخش اگه بخاطرت شکستم و بعد تو با خودم بد شدم، منو ببخش

منو ببخش که عاشقم که سهمم از قصه ی زندگی مردنه

ببخش اگه به پای تو نشستم و گریه و غصه سهم منه ،منو ببخش

دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من

بهاره من بدون تو شبیه پاییزم

که از غمت همیشه لبریزم

که مثل بند و باره میریزم

منو ببخش اگه چشام به دست تو تر شد

اگه شبام بدون تو سر شد

اگه غمام از همه بیشتر شد

منو ببخش که از دلم گذشتی و از دل عاشقت رد شدم

ببخش اگه بخاطرت شکستم و بعد تو با خودم بد شدم، منو ببخش

منو ببخش که عاشقم که سهمم از قصه ی زندگی مردنه

ببخش اگه به پای تو نشستم و گریه و غصه سهم منه ،منو ببخش

    ***************

دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یاسر محمودی هر چقدر خوب باشم دانلود آهنگ یاسر محمودی

دانلود فول آلبوم ساسی مانکن دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل ساسی مانکن

دانلود آهنگ بهنام نجفی بنام لب دریا دانلود آهنگ آهنگ جدید بهنام نجفی لب دریا

دانلود آهنگ ندیم بنام برو از پیش من دانلود آهنگ ندیم

دانلود آهنگ مهرشاد بنام خیلی هم دلت بخواد دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدئو مهرشاد خیلی هم دلت بخواد

دانلود آهنگ محسن جمال بنام تولد آرامش دانلود آهنگ دانلود آهنگ محسن جمال تولد آرامش

دانلود آهنگ محسن یاحقی بنام دوست دارمه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید محسن یاحقه به نام دوست دارمه

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری بنام رد پا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام مینا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام سلام مرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ