یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد

دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد بنام سفر,دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد سفر,علیرضا فرد سفر,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ,تکست آهنگ سفر از علیرضا فرد,کد پخش آنلاین آهنگ علیرضا فرد به نام سفر,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ علیرضا فرد سفر,download new music,دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد,متن شعر آهنگ علیرضا فرد سفر,دانلود اهنگ جدید,کد پیشواز آهنگ های علیرضا فرد,دانلود آهنگ سفر از علیرضا فرد,دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد

عمر سفر با تو همون یه لحظه بودو زود رفت دل کندی راحت از منو این غصه از یادم نرفت دلتنگ دستایه توام وقتی نوازش میکنی انگار داری تو از دلم عشقو خواهش میکنی خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر وقتی دستایه گرمتو به دست سردم میزدی اون گرمایه وجودت تو ازم پس میزدی دارو ندارمو میدم ولی دستاتو نگیر بدونه تو من میمیرم آغوشتو ازم نگیر خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم وقتیکه دوری از.دلم کمتر تورو یادت کنم عمر سفر با تو همون یه لحظه بودو زود رفت دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دل کندی راحت از منو این غصه از یادم نرفت دلتنگ دستایه توام وقتی نوازش میکنی انگار داری تو از دلم عشقو خواهش میکنی خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم

دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد به نام سفر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : فرزین کیانی | ترانه سرا : بیتا شهداد نژاد «
Download New Music By Alireza Fard Called Safar

دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد بنام سفر,دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد سفر,علیرضا فرد سفر,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ,تکست آهنگ سفر از علیرضا فرد,کد پخش آنلاین آهنگ علیرضا فرد به نام سفر,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ علیرضا فرد سفر,download new music,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علیرضا فرد بنام سفر

عمر سفر با تو همون یه لحظه بودو زود رفت
دل کندی راحت از منو این غصه از یادم نرفت
دلتنگ دستایه توام وقتی نوازش میکنی
انگار داری تو از دلم عشقو خواهش میکنی
خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم
وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم
خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم
وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم
دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر
وقتی دستایه گرمتو به دست سردم میزدی
اون گرمایه وجودت تو ازم پس میزدی
دارو ندارمو میدم ولی دستاتو نگیر
بدونه تو من میمیرم آغوشتو ازم نگیر
خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم
وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم
خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم
وقتیکه دوری از.دلم کمتر تورو یادت کنم
عمر سفر با تو همون یه لحظه بودو زود رفت
دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر
دل کندی راحت از منو این غصه از یادم نرفت
دلتنگ دستایه توام وقتی نوازش میکنی
انگار داری تو از دلم عشقو خواهش میکنی
خوشبینم از این لحظه هام باید بهش عادت کنم
وقتیکه دوری از دلم کمتر تورو یادت کنم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دانلود آهنگ امین رستمی بنام اولین نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی بنام فردا دانلود آهنگ مسعود امامی فردا

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام زیر بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان و محمد رشیدیان زیر بارون

دانلود آهنگ تی ام بکس بفرما دانلود آهنگ TM Bax بفرما

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax

دانلود آلبوم عباس قادری بنام قسم دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید عباس قادری قسم

دانلود آهنگ منصور بنام باور نمیکردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید منصور باور نمی کردم

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام فاز خونه دانلود آهنگ تکست آهنگ امیر تتلو فاز خونه