یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن یاحقی نفرین دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی نفرین

پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی نفرین,متن آهنگ نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ محسن یاحقی نفرین دانلود آهنگ,دانلود ترانه نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی نفرین,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی,دانلود موزیک جدید محسن یاحقی نفرین,Mohsen Yahaghy,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن یاحقی نفرین دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی نفرین

دلم با تمامه دردهای عشق آشناست تنم با همه ی زخمهای عاشقی یکیست بی رحمانه تر از تو هیچکس دلبستگیهایم را شکنجه نداد با این همه ظلم اما مثله من هنوز کسی عاشق نیست دوست داشتنه تو عاشقانه ترین احساسه من است و همه ی کلمه های نوشته هایم سوگوار دلتنگیست سنی ندارم اما از موی سپیدم پیداست دلم در آستانه ی هزار سالگیست میجنگم با بی تو به سر کردن اما میدانم سهمه من از ادامه ی تنهایی ها همین تنهاییست از وقتی با نبودنت از زندگیم سیر شدم آینه نبود ببینم وای شکسته و پیر شدم جایه موندنم نبود به گریه تبعید شدم تو رویاهای ناتمومت موندم و ناپدید شدم بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد دانلود آهنگ محسن یا حقی نفرین جایی برای ماندنم نذاشتی اما من این خرابه ی نا امن را ترک نمیکنم با اینکه حرف از من نمیشنوی اما در گفتنه دوستت دارم هایم به تو شک نمیکنم مثله کودکی بازیگوش میدوی نمی مانی کنارم نمیشینی تا به سنگ میخوری گریه میکنی برمیگردی آرام میشوی کنارم و بعد مرا نمیبینی قبل از این فقط تو بودی و من بازیه تو با من بود و میرفتی تا پیدایت کنم برای سرگرمی تو بازی با من کهنه شد تا اینکه حال باید از دور کنار هم بازیهای تازه تماشایت کنم جایی برایم نمانده اما اشتباه تو را که میبینم میمانم چون باز به سنگ میخوری از این بازی و راه خوب شدنت را من فقط میدانم لعنت به من که تو دلم مهرتو کاشتم عشقه من کاشکی بعد از تو هنوز دوست نداشتم عشقه من کاشکی همین لحظه ی سرد مرگه من از راه برسه خدا صدامو بشنوه صدایه اونکه بی کسه بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام نفرین از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mohsen Yahaghi Called Nefrin

پخش آنلاین آهنگ محسن یاحقی نفرین,متن آهنگ نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ محسن یاحقی نفرین  دانلود آهنگ,دانلود ترانه نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی نفرین,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی,دانلود موزیک جدید محسن یاحقی نفرین,Mohsen Yahaghy,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ نفرین محسن یاحقی,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دلم با تمامه دردهای عشق آشناست تنم با همه ی زخمهای عاشقی یکیست
بی رحمانه تر از تو هیچکس دلبستگیهایم را شکنجه نداد
با این همه ظلم اما مثله من هنوز کسی عاشق نیست
دوست داشتنه تو عاشقانه ترین احساسه من است
و همه ی کلمه های نوشته هایم سوگوار دلتنگیست
سنی ندارم اما از موی سپیدم پیداست دلم در آستانه ی هزار سالگیست
میجنگم با بی تو به سر کردن اما میدانم
سهمه من از ادامه ی تنهایی ها همین تنهاییست
از وقتی با نبودنت از زندگیم سیر شدم آینه نبود ببینم وای شکسته و پیر شدم
جایه موندنم نبود به گریه تبعید شدم تو رویاهای ناتمومت موندم و ناپدید شدم
بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد
دانلود آهنگ محسن یا حقی نفرین
جایی برای ماندنم نذاشتی اما من این خرابه ی نا امن را ترک نمیکنم
با اینکه حرف از من نمیشنوی اما در گفتنه دوستت دارم هایم به تو شک نمیکنم
مثله کودکی بازیگوش میدوی نمی مانی کنارم نمیشینی
تا به سنگ میخوری گریه میکنی برمیگردی
آرام میشوی کنارم و بعد مرا نمیبینی
قبل از این فقط تو بودی و من بازیه تو با من بود و میرفتی تا پیدایت کنم
برای سرگرمی تو بازی با من کهنه شد
تا اینکه حال باید از دور کنار هم بازیهای تازه تماشایت کنم
جایی برایم نمانده اما اشتباه تو را که میبینم میمانم
چون باز به سنگ میخوری از این بازی و راه خوب شدنت را من فقط میدانم
لعنت به من که تو دلم مهرتو کاشتم عشقه من
کاشکی بعد از تو هنوز دوست نداشتم عشقه من
کاشکی همین لحظه ی سرد مرگه من از راه برسه خدا صدامو بشنوه صدایه اونکه بی کسه
بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

محسن متولد ۱۵ بهمن ۱۳۶۴ است .وی گرگان به دنیا آمده است و هم اکنون در تهران زندگی میکند.وی توانایی نواختن گیتار و پیانو را دارد.او صدابرداری و ضبط میکس و پیانو رو نزد استاد بهرام دهقان یار آموختو تنظیم بیشتر »وزیک هایش را خودش بر عهده دارد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مهدی یغمایی تو رسیدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی وقتی یکی می بخشدت دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید مسعود امامی وقتی یکی می بخشدت

دانلود آهنگ مجید یحیایی پریشونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرصاد راجعیان نخند دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم فرزاد فرزین 6 دانلود آهنگ دانلود البوم 6 فرزاد فرزین

دانلود آلبوم میلاد بابایی مستند دانلود آهنگ متن البوم مستند

دانلود آلبوم کامران تفتی عکس زمستونی تهران دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آلبوم امیر عظیمی سنگ دانلود آهنگ دانلود البوم سنگ امیر عظیمی

دانلود آهنگ احمد سعیدی دیدار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محسن یگانه بهت قول میدم