یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن دانلود آهنگ تکست آهنگ کامران تفتی و نیما نکیسا حاشا نکن

دانلود آهنگ کامران تفتی بنام حاشا نکن,آهنگ ایرانی جدید,تکست آهنگ کامران تفتی و نیما نکیسا حاشا نکن,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ حاشا نکن بمناسبت روز صرع,دانلود آهنگ غمگین,حاشا نکن از نیما نکیسا و کامران تفتی,دانلود آهنگ نیما نکیسا بنام حاشا نکن,متن آهنگ حاشا نکن کامران تفتی و نیما نکیسا,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن دانلود آهنگ تکست آهنگ کامران تفتی و نیما نکیسا حاشا نکن

دانلود آهنگ جدید نیما نکیسا کامران نفتی به نام حاشا نکن از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ایساک اسد بیگی | ترانه سرا : رضا شاهین « Download New Music By Kamran Tafti Nima Nakisa Called Hasha Nakon

دانلود آهنگ جدید نیما نکیسا کامران نفتی به نام حاشا نکن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ایساک اسد بیگی | ترانه سرا : رضا شاهین «
Download New Music By Kamran Tafti Nima Nakisa Called Hasha Nakon

دانلود آهنگ کامران تفتی بنام حاشا نکن,آهنگ ایرانی جدید,تکست آهنگ کامران تفتی و نیما نکیسا حاشا نکن,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ حاشا نکن بمناسبت روز صرع,دانلود آهنگ غمگین,حاشا نکن از نیما نکیسا و کامران تفتی,دانلود آهنگ نیما نکیسا بنام حاشا نکن,متن آهنگ حاشا نکن کامران تفتی و نیما نکیسا,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن

نشستی جلوم آسمونم بشی دارم مرز تردید و رد می کنم

تو آشفتگی شب  موی تو ، نشستم چشاتو رصد می کنم

سکوتت پر از حرف این روزها

یه رازی تو چشماته حاشا نکن

چیه روت نمیشه بگی ماه من

من اینجام زمین و تماشا نکن

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

چی زورش به این عهدمون می رسه

آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن

تهش بغض چشمات سکوتو شکست

بهم گفتی از ترست تو لحظه هات

از این که تشنج تو آغوشته

بهم گفتی از حرف و پس لرزه هات

بهم گفتی اما  تعجب نکن هنوزم  مثل کوه هستم باهات

تو هستی و من دیدنت عشقمه

چشامو روی شهر بستم برات

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

چی زورش به این عهدمون می رسه

از اینجا به بعدم نلرزه دلت

که آخر بهم دستمون می رسه

خدا پشت این رابطست ماه من

چی زورش به این عهدمون می رسه

چی زورش به این عهدمون می رسه

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

جهانم سرد یا هر چی

غمت هر چی می خواد باشه

جهان من با چند ثانیه لرزیدن نمی پاشه نمی پاشه

 من و تو یه قولایی دادیم بهم

که آخر بهم دستمون می رسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

چی زورش به این عهدمون می رسه

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مهدی اسدی بنام حس بارون دانلود آهنگ تکست آهنگ حس بارون

دانلود آهنگ سعید مدرس بنام روح بهار دانلود آهنگ تکست آهنگ روح بهار سعید مدرس

دانلود آهنگ پویا بیاتی بنام مروارید دانلود آهنگ تکست آهنگ مروارید از پویا بیاتی

دانلود آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید اچ تی بنام فرشته نجات دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سعید ht فرشته نجات

دانلود آهنگ حمید عسکری بنام نشان مهربان دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ سوده بخواب

دانلود آهنگ حمید رضا موحد بنام مادر و پلاک خیس دانلود آهنگ دانلود اهنگ حمیدرضا موحد مادر و پلاک خیس

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بارون

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ