یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حسش کن از امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو حسش کن,امیر تتلو حسش کن,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ حسش کن از امیر تتلو,amir tataloo hesesh kon,دانلود اهنگ امیر تتلو حسش کن,متن شعر آهنگ امیر تتلو حسش کن,کد پیشواز آهنگ های امیر تتلو,آهنگ ایرانی برای ماشین,download new music,download new music amir tataloo,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,کد پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو به نام حسش کن,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امیر تتلو | ترانه سرا : امیر تتلو « Download New Music By Amir Tataloo Called Hesesh Kon

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امیر تتلو | ترانه سرا : امیر تتلو «
Download New Music By Amir Tataloo Called Hesesh Kon

دانلود آهنگ حسش کن از امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو حسش کن,امیر تتلو حسش کن,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ حسش کن از امیر تتلو,amir tataloo hesesh kon,دانلود اهنگ امیر تتلو حسش کن,متن شعر آهنگ امیر تتلو حسش کن,کد پیشواز آهنگ های امیر تتلو,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن

حسش کن فرق دستامو با بقیه با من دنیاتو نصفش کن

دنیای منی تویی نصفش کن حسش کن عشق و دلتو نصفش کن

تو اصلا ی خول و چل بیا هر جوری تستش کن

تو بیا حفظش کن ، تو بغلته طلسمش کن

صدا کن در گوشش اسمشو دوباره وارد این قصه شو

دوباره بیا یه دنیا بسازیم

که هیشکی ندیده مثلشو

حسش کن فرق دستامو با بقیه با من دنیاتو نصفش کن

دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشق و دلتو نصفش کن

حسش کن فرق دستامو با بقیه با من دنیاتو نصفش کن

دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشق و دلتو نصفش کن

تو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دسته غریبه و

 حرفمو بهش فکر کن و ببین اشکمو وقتی نیستی

می ریزن همه رفقا گریه هامو دیدن

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام حسش کن

تو بری من با تو  راحت باش بشکن بازم قانون و با من

هنوزم پره از عکسامون اتاقم بدون هوای هر دوتامو دارم

تو اصلا ی خول و چل بیا هر جوری تستش کن

تو بیا حفظش کن ، تو بغلته طلسمش کن

صدا کن در گوشش اسمشو دوباره وارد این قصه شو

دوباره بیا یه دنیا بسازیم

که هیشکی ندیده مثلشو

دنیای منی تویی نصفش کن حسش کن عشق و دلتو نصفش کن

حسش کن فرق دستامو با بقیه با من دنیاتو نصفش کن

دنیای منی تویی نصفش کن حسش کن عشق و دلتو نصفش کن

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ناصر صدر بنام دلتنگم دانلود آهنگ دانلود اهنگ ناصر صدر دلتنگم

دانلود آهنگ احسان غیبی بنام یه نفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام مرحم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ هیچکس بنام فیروز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سامان بنام شب که میشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام زندگی کو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام ستاره دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بنام عشقم دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشقم

دانلود آهنگ ندیم بنام دلم نیومد دانلود آهنگ دانلود اهنگ ندیم دلم نیومد

دانلود آهنگ شهاب بخارایی بنام حس عجیب دانلود آهنگ دانلود اهنگ شهاب بخارایی حس عجیب