یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه دانلود آهنگ تکست آهنگ سایه از احسان تهرانچی

احسان تهرانچی سایه,کد پخش آنلاین آهنگ احسان تهرانچی به نام سایه,download new music ehsan tehranchi,دانلود آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه دانلود آهنگ,دانلود آهنگ سایه از احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی سایه,تکست آهنگ سایه از احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ احسان تهرانچی سایه,download new music,آهنگ ایرانی جدید,کد پیشواز آهنگ های احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید,متن شعر آهنگ احسان تهرانچی به نام سایه

دانلود آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه دانلود آهنگ تکست آهنگ سایه از احسان تهرانچی

تورو آرزو کردم اما نشد بگو به چه اسمی توسل کنم بی تو زنده بودن عذاب آوره چطور زندگی رو تحمل کنم به دست یه سایه سپردی منو که مثله خود تو سکوت میکنه با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت بین بی تو هر شب سقوط میکنه آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه رو دره ی دلتنگیام پل زدی تا مسیر رفتو آمدت بشه چقد نگرانم از این سادگیت که هر کی بیاد راهتو بلد بشه اسیرم تو کوران دلواپسیت تاوان دوست داشتن من این نبود تو مثله همیشه برعکست زدی طعم فاصله هامون شیرین نبود به دست یه سایه سپردی منو میدونم همینم خیال بافیه واسه من که اینقدر وابستتم یه سایه از تو داشتنم کافیه تورو آرزو کردم اما نشد بگو به چه اسمی توسل کنم بی تو زنده بودن عذاب آوره چطور زندگی رو تحمل کنم به دست یه سایه سپردی منو که مثله خود تو سکوت میکنه با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت بین بی تو هر شب سقوط میکنه

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام سایه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهریار علوی | ترانه سرا : یکتا شاه مرادی «
Download New Music By Ehsan Tehranchi Called Sayeh

احسان تهرانچی سایه,کد پخش آنلاین آهنگ احسان تهرانچی به نام سایه,download new music ehsan tehranchi,دانلود آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ سایه از احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی سایه,تکست آهنگ سایه از احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ احسان تهرانچی سایه,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه

تورو آرزو کردم اما نشد بگو به چه اسمی توسل کنم
بی تو زنده بودن عذاب آوره چطور زندگی رو تحمل کنم
به دست یه سایه سپردی منو که مثله خود تو سکوت میکنه
با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت بین بی تو هر شب سقوط میکنه
آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه
رو دره ی دلتنگیام پل زدی تا مسیر رفتو آمدت بشه
چقد نگرانم از این سادگیت که هر کی بیاد راهتو بلد بشه
اسیرم تو کوران دلواپسیت تاوان دوست داشتن من این نبود
تو مثله همیشه برعکست زدی طعم فاصله هامون شیرین نبود
به دست یه سایه سپردی منو میدونم همینم خیال بافیه
واسه من که اینقدر وابستتم یه سایه از تو داشتنم کافیه
تورو آرزو کردم اما نشد
بگو به چه اسمی توسل کنم
بی تو زنده بودن عذاب آوره
چطور زندگی رو تحمل کنم
به دست یه سایه سپردی منو
که مثله خود تو سکوت میکنه
با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت
بین بی تو هر شب سقوط میکنه

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم زد بازی بنام بزرگ دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام کجایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام صدای عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش صدای عشق

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام تکرار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام ترکم نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امین حبیبی ترکم نکن

دانلود آهنگ علیرضا روزگار بنام دست خالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ ساسی مامکن بنام شانس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا گلزار بنام دیوونگی دانلود آهنگ تکست آهنگ دیوونگی از سینا گلزار

دانلود آهنگ علی زیبایی بنام آرامش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احسان غیبی بنام بارون دانلود آهنگ احسان غیبی بارون