یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

کد پخش آنلاین آهنگ امین حبیبی به نام عاشق نشو,دانلود آهنگ جدید,hamin habibi ashegh nasho,کد پیشواز آهنگ های امین حبیبی,امین حبیبی عاشق نشو,download new music,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود آهنگ جدید امین حبیبی عاشق نشو,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ جدید امین حبیبی,تکست آهنگ عاشق نشو از امین حبیبی,download new music amin habibi,دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو دانلود آهنگ,دانلود آهنگ عاشق نشو از امین حبیبی,دانلود اهنگ امین حبیبی عاشق نشو,متن شعر آهنگ امین حبیبی به نام عاشق نشو

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

عاشق که بشی حالت میشه مثل من مثل من که آرامش ندارم یه روز تنها میشی از تنهایی دق می کنی عشقت میره و میگه بمون و بسوز عاشق که بشی حالت میشه مثل من مثل منکه زندونم اتاقم شده تو تاریکی میشینی و میفهمی اون حرفایی که از عشق میزنن بی خوده هر روز از غم دوریش عذاب می کشم آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو هر روز زندگیم از روز قبل بدتره من هیچوقت نباید عاشقش میشدم این عشق آبرومو آخرش می بره عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن حالم رو میبینی حرفام رو باور کن عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده میسوزی میمیری این دنیا نامرده دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو از وقتی که من عاشق شدم زندگیم مثل یه جهنم شد و توش گم شدم اون لیلی مجنونت توی قصه شد اما من اسیر حرف مردم شدم از وقتی که من عاشق شدم حالمو هیچکی مثل روزای گذشتم ندید من مثل یه شمع می سوختم آب میشدم اون پروانگی می کرد و پر می کشید

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام عاشق نشو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امین حبیبی | ترانه سرا : امین حبیبی «
Download New Music By Amin Habibi Called Ashegh Nasho

کد پخش آنلاین آهنگ امین حبیبی به نام عاشق نشو,دانلود آهنگ جدید,hamin habibi ashegh nasho,کد پیشواز آهنگ های امین حبیبی,امین حبیبی عاشق نشو,download new music,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود آهنگ جدید امین حبیبی عاشق نشو,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو

عاشق که بشی حالت میشه مثل من
مثل من که آرامش ندارم یه روز
تنها میشی از تنهایی دق می کنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز
عاشق که بشی حالت میشه مثل من
مثل منکه زندونم اتاقم شده
تو تاریکی میشینی و میفهمی اون
حرفایی که از عشق میزنن بی خوده
هر روز از غم دوریش عذاب می کشم
آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو
هر روز زندگیم از روز قبل بدتره
من هیچوقت نباید عاشقش میشدم
این عشق آبرومو آخرش می بره
عاشق نشو ای دل
با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی
حرفام رو باور کن
عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده
دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو
از وقتی که من عاشق شدم زندگیم
مثل یه جهنم شد و توش گم شدم
اون لیلی مجنونت توی قصه شد
اما من اسیر حرف مردم شدم
از وقتی که من عاشق شدم حالمو
هیچکی مثل روزای گذشتم ندید
من مثل یه شمع می سوختم آب میشدم
اون پروانگی می کرد و پر می کشید

 

 

     ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام جایی نرو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام تولد دانلود آهنگ امین حبیبی تولد

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام افسردگی دانلود آهنگ امین حبیبی افسردگی

دانلود آلبوم امین حبیبی بنام وقتی به تو فکر میکنم دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ فاتح نورایی بنام خوشبختی دانلود آهنگ فاتح نورایی خوشبختی

دانلود آهنگ علی اصحابی بنام خاطرات خوب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوش خیال دانلود آهنگ دانلود اهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ میلاد باران بنام برف دانلود آهنگ دانلود اهنگ میلاد باران برف

دانلود آهنگ احسان تهرانچی بنام سایه دانلود آهنگ تکست آهنگ سایه از احسان تهرانچی

دانلود آلبوم زد بازی بنام بزرگ دانلود آهنگ دانلود آلبوم