یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده دانلود آهنگ دانلود آهنگ یاسر محمودی

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده دانلود آهنگ,download new music,دانلود آهنگ لحظه های ساده از یاسر محمودی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,yaser mahmoudi lahzehaye sade,متن آهنگ یاسر محمودی به نام لحظه های ساده,دانلود آهنگ یاسر محمودی,دانلود آهنگ یاسر محمودی و پویان لحظه های ساده,شعز متن آهنگ لظه های ساده یاسر محمودی و پویان,دانلود آهنگ پاپ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده دانلود آهنگ دانلود آهنگ یاسر محمودی

لحظه ای که خیلی آروم دست میذاری روی قلبم میدونم توام مثل من داری عاشق میشی کم کم مثل شب هایی که آروم قصه میگی توی گوشم منو تو بغل میگیری تا که دستاتو بپوشم لحظه های ساده مثل عکس من میون چشمات مثل وقتایی که آروم دست من میره تو موهات مثل وقتایی که از دور میبینم میای تو پیشم منو محکم بغلم کن منم دیوونه میشم دیگه از پیشت من دارم میرم بهتر از تو صدتا آدم دیدم که دوست ندارم کنارم حتی اونا باشن ببین چیکار کردی با من بی رحم که من از همه زده شدم دیگه هیچکسو نمیخوام و بعد تو من یه آدم رو مخی و عصبیم میرم جایی که نباشه ازم اثریم آخه توام برام شدی مثل بقیه وجودت تو زندگیم حس بدیه برو که دیگه نمیخوام اسمتو بیارم دورم اضافه کارایی مثل تو زیادن که یه حرفایی اونا به من میزننو حال منو از تو بهم میزنن من میرم ولی اینو بدون که دور اسم تورو من یه خط میزنم آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده لحظه های ساده ای هست توی دنیای ما دوتا که همش خاطره میشه یادمون میوفته هرجا لحظه های ساده مثل قدمات تو روز برفی همه چی توی نگاته بدون گفتن حرفی دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده لحظه های ساده مثل عکس من میون چشمات مثل وقتایی که آروم دست من میره تو موهات مثل وقتایی که از دور میبینم میای تو پیشم منو محکم بغلم کن منم دیوونه میشم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و پویان به نام لحظه های ساده از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی | ترانه سرا : یاسر محمودی «
Download New Music By Yaser Mahmoudi Called Lahzehaye Sade

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده  دانلود آهنگ,download new music,دانلود آهنگ لحظه های ساده از یاسر محمودی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,yaser mahmoudi lahzehaye sade,متن آهنگ یاسر محمودی به نام لحظه های ساده,دانلود آهنگ یاسر محمودی,دانلود آهنگ یاسر محمودی و پویان لحظه های ساده,شعز متن آهنگ لظه های ساده یاسر محمودی و پویان,دانلود آهنگ پاپ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ جدید لحظه های ساده

لحظه ای که خیلی آروم دست میذاری روی قلبم
میدونم توام مثل من داری عاشق میشی کم کم
مثل شب هایی که آروم قصه میگی توی گوشم
منو تو بغل میگیری تا که دستاتو بپوشم
لحظه های ساده مثل عکس من میون چشمات
مثل وقتایی که آروم دست من میره تو موهات
مثل وقتایی که از دور میبینم میای تو پیشم
منو محکم بغلم کن منم دیوونه میشم
دیگه از پیشت من دارم میرم
بهتر از تو صدتا آدم دیدم
که دوست ندارم کنارم حتی اونا باشن
ببین چیکار کردی با من بی رحم
که من از همه زده شدم
دیگه هیچکسو نمیخوام و بعد تو من
یه آدم رو مخی و عصبیم
میرم جایی که نباشه ازم اثریم
آخه توام برام شدی مثل بقیه
وجودت تو زندگیم حس بدیه
برو که دیگه نمیخوام اسمتو بیارم
دورم اضافه کارایی مثل تو زیادن
که یه حرفایی اونا به من میزننو
حال منو از تو بهم میزنن
من میرم ولی اینو بدون
که دور اسم تورو من یه خط میزنم
آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده
لحظه های ساده ای هست توی دنیای ما دوتا
که همش خاطره میشه یادمون میوفته هرجا
لحظه های ساده مثل قدمات تو روز برفی
همه چی توی نگاته بدون گفتن حرفی
دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام لحظه های ساده
لحظه های ساده مثل عکس من میون چشمات
مثل وقتایی که آروم دست من میره تو موهات
مثل وقتایی که از دور میبینم میای تو پیشم
منو محکم بغلم کن منم دیوونه میشم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام مهسا دانلود آهنگ حامد پهلان مهسا

دانلود آلبوم علیرضا قربانی قطره های باران دانلود آهنگ دانلود آلبوم علیرضا قربانی

دانلود آهنگ علی جهانیان بنام دلتنگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی جهانیان دلتنگم

دانلود آلبوم بی کلام رقص آذری دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ بابک تسلیمی بنام احساس دانلود آهنگ دانلود آهنگ احساس

دانلود آهنگ سالار عقیلی بنام حانیه دانلود آهنگ دانلود آهنگ حانیه

دانلود آهنگ سروش دادخواه بنام جای خالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود سرودهای خاطره انگیز انقلاب دانلود آهنگ دانلود سرودهای انقلابی برای دهه فجر

دانلود آهنگ سهیل هایدن بنام بهونه های الکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ سهیل هایدن

دانلود آهنگ علی عبد المالکی بنام دریای لعنتی دانلود آهنگ دانلود آهنگ علی عبدالمالکی