یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته با صدای مهدی یغمایی,دانلود آهنگ مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ,متن آهنگ جدید خدا چشماشو نبسته مهدی یغمایی,دانلود آهنگ مهدی یغمایی خدا چشماشو نبسته,دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته از مهدی یغمایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی یغمایی

نمیدونی چقدر حالم خرابه باید باور کنم که داری میری باید باور کنم هرچی که بود و داری از هردوتامون پس میگیری چطور دلت میاد خاطره ها رو بری کنار خونه جا بذاری چطور میتونی بعد از اینهمه سال اینقدر راحت بگی دوستم نداری از آه من نترس نفرین نمیکنم برو عشق من نفرین نمیکنم میدونم خدا جای حق نشسته میدونم خدا چشماشو نبسته از آه من نترس نفرین نمیکنم برو عشق من نفرین نمیکنم میدونم خدا جای حق نشسته میدونم خدا چشماشو نبسته مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته تو فکرم بود اگه این لحظه ها سر شه شاید حال منم یخورده بهتر شه دعا کردم که از عشق تو برگردم نمیخوام باورم شه باز اشتباه کردم نمیخوام باورم شه اشتباه کردم دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته از آه من نترس نفرین نمیکنم برو عشق من نفرین نمیکنم میدونم خدا جای حق نشسته میدونم خدا چشماشو نبسته از آه من نترس نفرین نمیکنم برو عشق من نفرین نمیکنم میدونم خدا جای حق نشسته میدونم خدا چشماشو نبسته

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام خدا چشماشو نبسته از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : حامد حسینی علی واریان | ترانه سرا : حامد صوفی پور  «
Download New Music By Mehdi Yagmaei Called Khuda Cheshmasho Nabasteh

دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته با صدای مهدی یغمایی,دانلود آهنگ مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ,متن آهنگ جدید خدا چشماشو نبسته مهدی یغمایی,دانلود آهنگ مهدی یغمایی خدا چشماشو نبسته,دانلود آهنگ خدا چشماشو نبسته از مهدی یغمایی,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ جدید خدا چشماشو نبسته با صدای مهدی یغمایی

نمیدونی چقدر حالم خرابه
باید باور کنم که داری میری
باید باور کنم هرچی که بود و
داری از هردوتامون پس میگیری
چطور دلت میاد خاطره ها رو
بری کنار خونه جا بذاری
چطور میتونی بعد از اینهمه سال
اینقدر راحت بگی دوستم نداری
از آه من نترس نفرین نمیکنم
برو عشق من نفرین نمیکنم
میدونم خدا جای حق نشسته
میدونم خدا چشماشو نبسته
از آه من نترس نفرین نمیکنم
برو عشق من نفرین نمیکنم
میدونم خدا جای حق نشسته
میدونم خدا چشماشو نبسته
مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته
تو فکرم بود اگه این لحظه ها سر شه
شاید حال منم یخورده بهتر شه
دعا کردم که از عشق تو برگردم
نمیخوام باورم شه باز اشتباه کردم
نمیخوام باورم شه اشتباه کردم
دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته
از آه من نترس نفرین نمیکنم
برو عشق من نفرین نمیکنم
میدونم خدا جای حق نشسته
میدونم خدا چشماشو نبسته
از آه من نترس نفرین نمیکنم
برو عشق من نفرین نمیکنم
میدونم خدا جای حق نشسته
میدونم خدا چشماشو نبسته

 

 

 

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی باقری بنام کنج اتاق دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی باقری

دانلود آهنگ مهدی شکوهی بنام چشماتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام فکر من نباش دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام یه دروغ دانلود آهنگ دانلود آهنگ عماد طالب زاده

دانلود آهنگ نیما مسیحا بنام یادم میاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ یادم میاد

دانلود موزیک ویدیو احسان خواجه امیری تنهایی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ حسین تهی بنام رویا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین تهی

دانلود آهنگ میلاد باران بنام یادت میوفتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ یادت می افتم

دانلود آهنگ سینا سرلک بنام ایرانی تبار دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی تبار

دانلود آهنگ نیما زئوس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ