یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بابک زرین نامه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ نامه بابک زرین,دانلود آهنگ بابک زرین نامه دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید بابک زرین نامه,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه نامه بابک زرین,پخش آنلاین آهنگ بابک زرین نامه,دانلود آهنگ جدید بابک زرین,تکست آهنگ نامه بابک زرین,دانلود آهنگ جدید بابک زرین نامه,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,Babak Zarin,متن آهنگ نامه بابک زرین

دانلود آهنگ بابک زرین نامه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

وقتی که من رفتم این نامه رو وا کن تو نامه یه عکسه عکسو تماشا کن یادت بیاره وقتی این عکسو مینداختیم با خوبو بدهامون با عشق میساختیم وقتی که من رفتم این نامه رو وا کن یک لحظه هم یادی از مرد تنها کن تو نامه میخونی اندوهه چشمامو دلواپسیهایه امروزو فردامو تو نامه میخونی چی شد دلم خون شد چی شد تو تنهایی دل کندن آسون شد دانلود آهنگ بابک زرین نامه وقتی که من رفتم این نامه رو وا کن تو نامه یه عکسه عکسو تماشا کن یادت بیاره وقتی این عکسو مینداختیم با خوبو بدهامون با عشق میساختیم این نامه رو وا کن وقتی که تنهایی وقتی بدونه من درگیره رویایی میرم که راحت شی از زندگی با من دنیا بفهمه تو عاشق تری یا من تو نامه میخونی چی شد دلم خون شد چی شد تو تنهایی دل کندن آسون شد تو نامه میخونی چی شد دلم خون شد چی شد تو تنهایی دل کندن آسون شد

دانلود آهنگ جدید بابک زرین به نام نامه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Babak Zarin Solo Called Nameh

دانلود اهنگ نامه بابک زرین,دانلود آهنگ بابک زرین نامه  دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید بابک زرین نامه,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه نامه بابک زرین,پخش آنلاین آهنگ بابک زرین نامه,دانلود آهنگ جدید بابک زرین,تکست آهنگ نامه بابک زرین,دانلود آهنگ جدید بابک زرین نامه,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

وقتی که من رفتم
این نامه رو وا کن
تو نامه یه عکسه عکسو تماشا کن
یادت بیاره وقتی این عکسو مینداختیم
با خوبو بدهامون با عشق میساختیم
وقتی که من رفتم این نامه رو وا کن
یک لحظه هم یادی از مرد تنها کن
تو نامه میخونی اندوهه چشمامو
دلواپسیهایه امروزو فردامو
تو نامه میخونی
چی شد دلم خون شد
چی شد تو تنهایی
دل کندن آسون شد
دانلود آهنگ بابک زرین نامه
وقتی که من رفتم
این نامه رو وا کن
تو نامه یه عکسه عکسو تماشا کن
یادت بیاره وقتی این عکسو مینداختیم
با خوبو بدهامون با عشق میساختیم
این نامه رو وا کن وقتی که تنهایی
وقتی بدونه من درگیره رویایی
میرم که راحت شی از زندگی با من
دنیا بفهمه تو عاشق تری یا من
تو نامه میخونی چی شد دلم خون شد
چی شد تو تنهایی دل کندن آسون شد
تو نامه میخونی
چی شد دلم خون شد
چی شد تو تنهایی
دل کندن آسون شد

بابک زرین متولد ۸ مرداد ۱۳۵۷ در شهر رشت بوده و موسیقی را در کنسرواتور تهران آموخته است. وی تاکنون آلبوم‌های متعددی منتشر کرده و همواره خوانندگان جدیدی را به موسیقی پاپ ایران معرفی نموده است. از عمده کارهای وی ساخت آلبوم‌های فراموشم نکن (چنگیز حبیبیان)، رهسپار و حلالم‌کن (سام اسدی)، آخدا (حمید حامی)، رفیقانه (امیر فاتحی) صدام غم داره (حسین عنابستانی)، درد مشترک (مهدی نیکخواه) و… بوده است. در حوزه سینما و تلویزیون هم تاکنون ساخت موسیقی متن سریال‌های مهمانپذیر طوبی، مردان کوچک و تله فیلم‌های رجز، بلندپرواز و… را به عهده داشته است. زرین، آهنگسازی سریال «تبریز در مه» که این شب‌ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود را نیز بر عهده داشته است.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم سعید شهروز 79 دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ مرصاد راجعیان کادوی تولد دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرصاد راجعیان کادوی تولد

دانلود آهنگ ناصر صدر و عماد آرام من ساده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ هامون تهرانی دلخور دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ هامون تهرانی دلخور

دانلود آهنگ آروین صاحب و علی اصحابی صدام کن دانلود آهنگ دانلود اهنگ صدام کن

دانلود آهنگ مصطفی پاشایی بگو خوابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو امیر عباس گلاب عشق تو دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو امیر عباس گلاب

دانلود آهنگ علی زند وکیلی لالایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ علی زندوکیلی لالایی

دانلود آهنگ محسن چاوشی پریشانی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی پریشانی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یادگاری دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی یادگاری