یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار دانلود آهنگ تکست آهنگ ادامه دار میلاد بابایی

Milad Babayi,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی ادامه دار,تکست آهنگ ادامه دار میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی ادامه دار,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,دانلود اهنگ ادامه دار میلاد بابایی,متن آهنگ ادامه دار میلاد بابایی,دانلود ترانه ادامه دار میلاد بابایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی ادامه دار,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار دانلود آهنگ تکست آهنگ ادامه دار میلاد بابایی

میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه بازم ادامه دار بشه با اینکه نیستی عزیزم , حس میشه عطرت هنوزم نخواه با دوریت بسازم که جایه ساختن میسوزم حالم شده زمستونی , خودت اینو خوب میدونی چرا پس هیچی نمیگی سکوتتو نمیشکونی میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه بازم ادامه دار بشه دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار بی تو این دنیا غمگینو سرده بگو که این زمستون تو برمیگردی پیشم وقتی میخندی غصه میمیره تو که میخندی منم دیوونه میشم میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه بازم ادامه دار بشه

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام ادامه دار از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Milad Babayi Called Edame Dar

Milad Babayi,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی ادامه دار,تکست آهنگ ادامه دار میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی ادامه دار,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,دانلود اهنگ ادامه دار میلاد بابایی,متن آهنگ ادامه دار میلاد بابایی,دانلود ترانه ادامه دار میلاد بابایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی ادامه دار,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

میدونی که دق میکنم
اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
با اینکه نیستی عزیزم , حس میشه عطرت هنوزم
نخواه با دوریت بسازم که جایه ساختن میسوزم
حالم شده زمستونی , خودت اینو خوب میدونی
چرا پس هیچی نمیگی سکوتتو نمیشکونی
میدونی که دق میکنم
اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار
بی تو این دنیا غمگینو سرده
بگو که این زمستون تو برمیگردی پیشم
وقتی میخندی غصه میمیره
تو که میخندی منم دیوونه میشم
میدونی که دق میکنم
اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
میدونی که دق میکنم اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتاره یخت بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ شهرام شکوهی لیلا کجایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهرام شکوهی لیلا کجایی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به کسی چه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد زمانی زنگ هنر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد زمانی جهاد دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد زمانی جهاد

دانلود آهنگ مصطفی یگانه تو یادت نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه تو یادت نیست

دانلود آهنگ احسان تهرانچی نتونستی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ احسان تهرانچی نتونستی

دانلود آهنگ سامی یوسف ان فی الجنه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی اصحابی زندگیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی زندگیم

دانلود آهنگ شهاب رمضان یه عشقه دانلود آهنگ دانلود اهنگ یه عشقه شهاب رمضان