یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد

دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه صدات نمیاد علی بابا,دانلود اهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,پخش آنلاین آهنگ علی بابا صدات نمیاد,دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ,متن آهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود موزیک جدید علی بابا صدات نمیاد,تکست آهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد,دانلود آهنگ,Alibaba

دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد

بویه عطره تند چند تا دونه شمع یه قابه ترک خورده زیر نور کم این همه من کشیدم یه بارم تو بکش به جایه اینکه بکشی خط دور چشم سوا از این که شدیم سوا از هم ولی دورادور جویایه احوالت هستم چرا پلکات میپره ناخن میخوری نبینما کشتیات به گل نشستن کجان اونایی که میگفتی از خودت بودن کجان اون آدمایی که یه روز دورت بودن کجاست اون شب نشینیو دوره همی عکسایه سلفیتون یهویی دسته جمعی گفتم عب نداره میخوای بری پیشم نباشی گفتم هر جا میری بپا یه بار مصرف نباشی این آخرا فقط میکردی بهونه تراشی خودت خواستی فنا شی دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد تماسایه گوشیت بالا میرفت یواش یواش روز به روز میرفت رو تعداد مخاطباش دیگه اصلا اینقد هر جایی شدی که هر کی میدیدت بودی عادی براش نداشتی دیگه تازگی نمیتونستی دیگه باشی با یکی برات فرقی نمیکرد باشی ماله کی یا که شبا باشی سر میز شام کی نگاه آدما روز به روز سنگین تر شد روت سر هر زبونی که فکر کنی اسمت بود منم نگفتمو نگفتم تو دلم ریختم اوجه آرامشه تو بود که من به هم ریختم فقط جرو بحث بود روزایه آخرمون تو بیخیالو من نگرانه رابطمون وقتی دورم زدی که تو رو دورت کردم تو خودت رفتی یا اینکه من گمت کردم از اون روزایه خوب دیگه نموند اثری حالا موندیم منو تو با تیکایه عصبی ببین کسی نموند دورمون همه رفتن دوباره موندیم خودمون هر چی سرم اومد اصلا فدا یه تار موت بذار من بد شم ولی تو حفظ شه آبروت دیگه از سر هر دومون آب گذشته زیاد صدا نزن منو که صدات نمیاد

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام صدات نمیاد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Alibaba Called Sedat Nemiad

دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه صدات نمیاد علی بابا,دانلود اهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,پخش آنلاین آهنگ علی بابا صدات نمیاد,دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد  دانلود آهنگ,متن آهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود موزیک جدید علی بابا صدات نمیاد,تکست آهنگ صدات نمیاد علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بویه عطره تند چند تا دونه شمع
یه قابه ترک خورده زیر نور کم
این همه من کشیدم یه بارم تو بکش
به جایه اینکه بکشی خط دور چشم
سوا از این که شدیم سوا از هم ولی دورادور جویایه احوالت هستم
چرا پلکات میپره ناخن میخوری نبینما کشتیات به گل نشستن
کجان اونایی که میگفتی از خودت بودن کجان اون آدمایی که یه روز دورت بودن
کجاست اون شب نشینیو دوره همی عکسایه سلفیتون یهویی دسته جمعی
گفتم عب نداره میخوای بری پیشم نباشی
گفتم هر جا میری بپا یه بار مصرف نباشی
این آخرا فقط میکردی بهونه تراشی
خودت خواستی فنا شی
دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد
تماسایه گوشیت بالا میرفت یواش یواش
روز به روز میرفت رو تعداد مخاطباش
دیگه اصلا اینقد هر جایی شدی
که هر کی میدیدت بودی عادی براش
نداشتی دیگه تازگی نمیتونستی دیگه باشی با یکی
برات فرقی نمیکرد باشی ماله کی یا که شبا باشی سر میز شام کی
نگاه آدما روز به روز سنگین تر شد روت سر هر زبونی که فکر کنی اسمت بود
منم نگفتمو نگفتم تو دلم ریختم
اوجه آرامشه تو بود که من به هم ریختم
فقط جرو بحث بود روزایه آخرمون تو بیخیالو من نگرانه رابطمون
وقتی دورم زدی که تو رو دورت کردم تو خودت رفتی یا اینکه من گمت کردم
از اون روزایه خوب دیگه نموند اثری حالا موندیم منو تو با تیکایه عصبی
ببین کسی نموند دورمون همه رفتن دوباره موندیم خودمون
هر چی سرم اومد اصلا فدا یه تار موت
بذار من بد شم ولی تو حفظ شه آبروت
دیگه از سر هر دومون آب گذشته زیاد
صدا نزن منو که صدات نمیاد

متولد چهارم اسفند هزار و سیصد و هفتاد و یک هستش.  ساکن اسلامشهر بوده و عضو  خانواده ی چهار نفره که دارای دو فرزند هستند. سال هشتاد و هشت موزیک رو بصورت مبتدی شروع کرده و بعد از مدتی با اولین قرار داد رسمی با کمپانی آی وی رکورد اولین اهنگ های خودشو را با نام های یک حس بد . عقده یک و بخند رو بصورت رسمی منتشر کرد.سال نود با بهزادپکس  اشنا شده و بعد از مدتی  همکاریشان رو شروع کرده،و دو اهنگ تقاص  و کی گفته حال من بده روامنتشر کردند.بعد از این دو ترک آهنگای بعدیش را به نام های یه حس بد۲ و عقده ۲ و خاطره را بیرون داد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم افشین آذری همه میدونن دانلود آهنگ دانلود البوم همه میدونن افشین آذری

دانلود آهنگ نوید میرزایی یه روزی میاد دانلود آهنگ دانلود اهنگ یه روزی میاد نوید میرزایی

دانلود آهنگ احسان الدین معین حالم خرابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حمید آداب و رامین بکتاش میرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حمید آداب و رامین بکتاش

دانلود آهنگ امیر وکیلی حال و احوال قلبم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر وکیلی حال و احوال قلبم

دانلود آهنگ ارسلان بی تو نمیتونم دانلود آهنگ دانلود ترانه بی تو نمیتونمارسلان

دانلود آهنگ محسن چاوشی قلاش دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ عرفان شایگر و احمد سلو زل نزن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین حبیبی بی خوابی دانلود آهنگ دانلود اهنگ بی خوابی امین حبیبی

دانلود آهنگ امیر عظیمی فیلم سیگار خواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ