یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم دانلود آهنگ,دانلود ترانه آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی,Alishmas Ft Mehdi Jahani,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,پخش آنلاین آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,دانلود موزیک جدید علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,تکست آهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,متن آهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود اهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

وقتی درو محکم بستی تا خوده صبح گریه کردم خاطراتو دوره کردم کاشکی میذاشتی برگردم منو تنهایی و شب منو بی حالیو تب با یه خودکار رو به شهر بیدارم من کل شب من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبودم هه هی , من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبودم بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم یه جوری رفتو درم بست که هنوز صدایه در توو سرم هست اینو فهمیدم همون لحظه که هر کی سنگدل تره برندست حتی ندارم نفس خستست مغزم میخونه مثه قفس در بستست تلخ شده واسه من هر لحظه نمیدونم عشقی تو دلش اصن هست اگه چشمام کبودن فقط واسه اینه که آدما حسودن هر موقع که نبودم پشتم زدن منو توو دله تو کشتن فقط تعریفاشون از صد تا فحش بدترن فهمیدم که خودیا از همه دشمن ترن منو پیچیدنو خودشون به سمتت اومدن اونا که فکر میکردم از همه خوش قلب ترن بیا فکر کن اولشیم مثلا روز اوله بیا برگرد ببین بی تو واقعا حاله من بده میونه اون همه آدم من تو رو انتخاب کردم هر جا رفتم بدونه تو یه کاری کردی برگردم من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم من که آدمه بدی نبودم بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام آدم بدی نبودم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Alishmas Ft Mehdi Jahani Called Adam Badi Naboodam

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم  دانلود آهنگ,دانلود ترانه آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی,Alishmas Ft Mehdi Jahani,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,پخش آنلاین آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,دانلود موزیک جدید علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم,تکست آهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,متن آهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

وقتی درو محکم بستی
تا خوده صبح گریه کردم خاطراتو دوره کردم
کاشکی میذاشتی برگردم
منو تنهایی و شب منو بی حالیو تب
با یه خودکار رو به شهر
بیدارم من کل شب
من که آدم بدی نبودم من که آدم بدی نبودم
من که آدم بدی نبودم هه هی , من که آدم بدی نبودم
من که آدم بدی نبودم
بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون
بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون
بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده
بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده
بی تو سر دردو جنو
بی تو بارونو خزون
بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون
بی تو دستام سرده سرده
بی تو چشمام گریه کرده
بی تو قلبم پره درده
بی تو رنگم زرده زرده
دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آدم بدی نبودم
یه جوری رفتو درم بست
که هنوز صدایه در توو سرم هست
اینو فهمیدم همون لحظه که هر کی سنگدل تره برندست
حتی ندارم نفس خستست
مغزم میخونه مثه قفس در بستست
تلخ شده واسه من هر لحظه نمیدونم
عشقی تو دلش اصن هست
اگه چشمام کبودن فقط واسه اینه که آدما حسودن
هر موقع که نبودم پشتم زدن منو توو دله تو کشتن فقط
تعریفاشون از صد تا فحش بدترن
فهمیدم که خودیا از همه دشمن ترن
منو پیچیدنو خودشون به سمتت اومدن
اونا که فکر میکردم از همه خوش قلب ترن
بیا فکر کن اولشیم
مثلا روز اوله
بیا برگرد ببین بی تو واقعا حاله من بده
میونه اون همه آدم من تو رو انتخاب کردم
هر جا رفتم بدونه تو یه کاری کردی برگردم
من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم
من که آدمه بدی نبودم , من که آدمه بدی نبودم
من که آدمه بدی نبودم
بی تو سر دردو جنو بی تو بارونو خزون
بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون
بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده
بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده
بی تو سر دردو جنو
بی تو بارونو خزون
بیا برگرد سمته من یه باره دیگه بمون
بی تو دستام سرده سرده
بی تو چشمام گریه کرده
بی تو قلبم پره درده
بی تو رنگم زرده زرده

علی شمس ملقب به علیشمس در سال ۱۳۶۶ تو انگلستان به دنیا آمد.از شش سال پیش به موسیقی روی آورد.شروع به خوانندگی در سبک رپ کرد.او خیلی سریع پیشرفت کرد و با رپر های مشهور ایران همخوانی کرد از جمله ساسی مانکن و سعید کرمانی و … او هم اکنون ساکن شمال تهران میباشد و از علایق او می شود به موسیقی,ورزش و غذا نام برد که به قول خودش غذا دوست دارم ولی چون همیشه رژیمم رعایت میکنم.علیشمس همیشه سعی میکند بیشتر آهنگهای شاد اجرا کند تا مردم را شاد کند!همچنین او پارسال نامزد کرد که به قول خودش نامزدش رو خیلی دوست داره.

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد محضرنیا همین خیابون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد محضرنیا همین خیابون

دانلود آهنگ حامد پهلان روسری 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو خسته از این وضعیت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا یزدانی این روزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ایمان فلاح اوج آرامش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی سرمدی رابطه

دانلود آهنگ حجت درولی عکس نگیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ سعید آسایش لایک داری دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سعید آسایش لایک داری

دانلود آهنگ افشین آذری سرنوشت دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین آذری سرنوشت

دانلود آهنگ پویا بیاتی سیگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ