یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب دانلود آهنگ دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری

دانلود آهنگ جدید مازیار عصری,دانلود موزیک جدید مازیار عصری یه حس عجیبی,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ یه حس عجیبی مازیار عصری,دانلود آهنگ جدید مازیار عصری یه حس عجیبی,پخش آنلاین آهنگ مازیار عصری یه حس عجیبی,Mazyar Asri,دانلود آهنگ پاپ,دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ یه حس عجیبی مازیار عصری,دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب دانلود آهنگ,متن آهنگ یه حس عجیبی مازیار عصری

دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب دانلود آهنگ دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری

یه حسه عجیبی یه حسه عجیبی تو عمقه نگاهنه که هر دم همیشه دلم پا به پا ته , دلم پا به پا ته تو باشی کنارم دیگه غم ندارم بمون تا همیشه خیلی دوست دارم , خیلی دوست دارم میخوام دستاتو عطره نفسهاتو تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب با همین حسه عجیبه نگات دلمو میبری تو پا به پات اگه تو همیشه باشی پیشم به خدا اسیر غم نمیشم صدایه گرم پر آرامشه وقتی که میخندی دنیا غوغا میشه , دنیا غوفا میشه میشینی کنارم آخ چه حالی دارم تو چشمام نگاه کن خیلی دوستت دارم , خیلی دوستت دارم میخوام دستاتو عطر نفسهاتو تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم با همین حسه عجیبه نگات دلمو میبری تو پا به پات اگه تو همیشه باشی پیشم به خدا اسیر غم نمیشم صدایه گرم پر آرامشه وقتی که میخندی دنیا غوغا میشه , دنیا غوفا میشه میشینی کنارم آخ چه حالی دارم تو چشمام نگاه کن خیلی دوستت دارم خیلی دوستت دارم

دانلود آهنگ جدید مازیار عصری به نام حس عجیب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mazyar Asri Called Hese Ajib

دانلود آهنگ جدید مازیار عصری,دانلود موزیک جدید مازیار عصری یه حس عجیبی,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ یه حس عجیبی مازیار عصری,دانلود آهنگ جدید مازیار عصری یه حس عجیبی,پخش آنلاین آهنگ مازیار عصری یه حس عجیبی,Mazyar Asri,دانلود آهنگ پاپ,دانلود ترانه یه حس عجیبی مازیار عصری,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ یه حس عجیبی مازیار عصری,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ مازیار عصری حس عجیب

یه حسه عجیبی
یه حسه عجیبی تو عمقه نگاهنه
که هر دم همیشه دلم پا به پا ته , دلم پا به پا ته
تو باشی کنارم دیگه غم ندارم
بمون تا همیشه خیلی دوست دارم , خیلی دوست دارم
میخوام دستاتو عطره نفسهاتو
تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم
تند میزنه قلبم
کم دارمت عشقم
دانلود آهنگ مازیار عصری حس عجیب
با همین حسه عجیبه نگات
دلمو میبری تو پا به پات
اگه تو همیشه باشی پیشم به خدا اسیر غم نمیشم
صدایه گرم پر آرامشه
وقتی که میخندی دنیا غوغا میشه , دنیا غوفا میشه
میشینی کنارم آخ چه حالی دارم
تو چشمام نگاه کن خیلی دوستت دارم , خیلی دوستت دارم
میخوام دستاتو عطر نفسهاتو
تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم
تند میزنه قلبم کم دارمت عشقم
با همین حسه عجیبه نگات
دلمو میبری تو پا به پات
اگه تو همیشه باشی پیشم به خدا اسیر غم نمیشم
صدایه گرم پر آرامشه
وقتی که میخندی دنیا غوغا میشه , دنیا غوفا میشه
میشینی کنارم آخ چه حالی دارم
تو چشمام نگاه کن خیلی دوستت دارم
خیلی دوستت دارم

مازیار عصری متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۵۴ میباشد . آموختن موسیقی به صورت علمی را از سن ۱۳ سالگی، با نواختن ساز سنتور و ویولن شروع کرد.پس از اخذ مدرک کارشناسی در رشته روابط بین الملل، قدم به عالمی متفاوت از دنیای روابط و متعاقبات آن نهاده و ادامه راهی که از سنین نوجوانی پا به آن گذاشته بود را به تحصیلات مربوطه اش ترجیح داد و زیر نظر یوریک یعقوبیان نواختن ساز گیتار و آواز را آموخت و به دنبال آن آواز را در محضر اساتیدی از جمله رشید وطن دوست و کیومرث شمس به صورت جدی تر پی گیری کرد.این هنرمند ، فعالیت حرفه ای خود در زمینه موسیقی پاپ را از سال ۷۷ در پی شروع همکاری با مرکز موسیقی، وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما آغاز کرد.اولین آلبوم مازیار عزیز به نام «اگه باورن بزنه»در سال ۸۱ و آلبوم دوم به نام «نازنین» در سال ۸۴ به بازار عرضه شد.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مسعود امامی حال من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا روزگار در دسترس نباش دانلود آهنگ تکست آهنگ در دسترس نباش علیرضا روزگار

دانلود آهنگ محسن چاوشی شهرزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو پویا بیاتی بغض دانلود آهنگ دانلود ویدیو پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو مسعود سعیدی کی میتونست دانلود آهنگ دانلود ویدیو مسعود سعیدی

دانلود آهنگ محسن چاوشی متصل دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی متصل

دانلود آهنگ محسن چاوشی چاوش خون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی چاوش خون

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سیاه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ علیرضا طلیسچی سیاه

دانلود آهنگ سعید کرمانی بگو آره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی حواسم پرته موهاته دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی