یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک,تکست آهنگ هنوز رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک هنوز,دانلود موزیک جدید رامین بیباک هنوز,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک هنوز,دانلود ترانه هنوز رامین بیباک,متن آهنگ هنوز رامین بیباک,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ هنوز رامین بیباک,آهنگ ایرانی قدیمی,Ramin Bibak

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

به من یه فرصته دیگه بده نگو چیزی نبوده بینمون تو رو خدا فقط واسه یه بار رو حرفایی که میزدی بمون نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشقه توئم تو هر چیزی بگی میدونی که با جونو دل موافقه توئم دوباره دستامو بگیر بذار تموم شه این روزایه لعنتی دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم ببین چقد دوست دارم که بعد تو به خاطر تو با خودم بهم زدم دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز باید بشینی روبه رویه من خودت ببینی حالو روزمو یه کاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمیتونم ببینمت همه میگن درست میشه ولی دارم دیوونه میشم از غمت دوباره دستامو بگیر بذار تموم شه این روزایه لعنتی دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم ببین چقد دوست دارم که بعد تو به خاطر تو با خودم بهم زدم

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام هنوز از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Ramin Bibak Called Hanooz

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک,تکست آهنگ هنوز رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک هنوز,دانلود موزیک جدید رامین بیباک هنوز,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک هنوز,دانلود ترانه هنوز رامین بیباک,متن آهنگ هنوز رامین بیباک,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ هنوز رامین بیباک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ رامین بیباک هنوز

به من یه فرصته دیگه بده
نگو چیزی نبوده بینمون
تو رو خدا فقط واسه یه بار رو حرفایی که میزدی بمون
نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشقه توئم
تو هر چیزی بگی میدونی که با جونو دل موافقه توئم
دوباره دستامو بگیر بذار
تموم شه این روزایه لعنتی
دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی
نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم
ببین چقد دوست دارم که بعد تو
به خاطر تو با خودم بهم زدم
دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز
باید بشینی روبه رویه من
خودت ببینی حالو روزمو
یه کاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو
دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمیتونم ببینمت
همه میگن درست میشه ولی
دارم دیوونه میشم از غمت
دوباره دستامو بگیر بذار تموم شه این روزایه لعنتی
دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی
نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم
ببین چقد دوست دارم که بعد تو
به خاطر تو با خودم بهم زدم

رامین بی باک متولد بیست و دوم شهریور ماه سال هزار و سیصد و شصت و چهار در تهران می باشد.این خواننده کشورمان دارای دیپلم کامپیوتر می باشد. وی موسیقی را به صورت آزاد و آکادمیک شروع کرد و تسلط کامل بر سازهای موسیقی از قبیل : ویلون ، گیتار ، کیبورد  و پیانودارد.همچنین این خواننده خوب کشورمان در تابستان ۸۷ با اولین آلبوم رسمی خود به نام دیگه قیدمو بزن به عنوان سومین پدیده موسیقی پاپ کشور معرفی شد و بعد از ۳ سال آلبوم دلنشین سوءتفاهم رو در پاییز ۹۰ به هواداران دوست داشتنیش هدیه داد و در لحظات انتظار آلبوم بعدی خودش و هوادارانش را با تک ترانه های زیباش هم احساس میکنه.

ویژگی های اخلاقی وی به گفته خودش :

مهربون – یکم مغرور – از حسادت هم بدش میاد – خانواده در یک کلام برای رامین بی باک به معنای همه چیز است

علایق این خواننده نیز شامل موارد زیر می باشد:
((ورزش: فوتبال))
(( غذا: ماکارونی))
(( رنگ: نارنجی))
(( گل: یاس ))
((عطر و ادکلن: شنل ، کربن))
(( ماشین محبوب: بی ام و ))
(( ساز آرامش بخش:گیتار و پیانو))
(( ترانه سرا محبوب: مونا برزویی))
(( آهنگ ساز محبوب: بابک بیات))
(( بهترین دوست:مادر عزیزشون))

و…..

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر پاییز و زمستون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی ققنوس دانلود آهنگ دانلود ترانه ققنوس رضا صادقی

دانلود آهنگ حامد محضرنیا شب یلدا 2 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا شب یلدا 2

دانلود آلبوم علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم دانلود آهنگ دانلود البوم حدید علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم

دانلود آهنگ بهزاد پکس و مهدی np یخ زدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ اددی عطار عشقت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بیرون بارونه دانلود آهنگ دانلود ترانه بیرون بارونه ماهان بهرام خان

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی تو بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم رضا صادقی شب بارانی دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی بیقرار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مازیار فلاحی بیقرار