یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی دیباج

دانلود آهنگ جدید علی دیباج,دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی دیباج حرف اخر,دانلود موزیک جدید علی دیباج حرف اخر,دانلود اهنگ حرف اخر علی دیباج,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,Ali Dibaj,پخش آنلاین آهنگ علی دیباج حرف اخر,دانلود آهنگ پاپ شاد,متن آهنگ حرف اخر علی دیباج,تکست آهنگ حرف اخر علی دیباج,دانلود ترانه حرف اخر علی دیباج

دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی دیباج

چقدر عوض شدی چرا هیچی مثه سابق نیست چرا حواست به منه دیوونه ی عاشق نیست تو نبودی ندیدی چقدر من از آدما حرف شنیدم فقط غصه خوردم من بی تو مردم روزو شبهام چقدر سخت گذشت که نفرین به این قسمتو سرگذشت

دانلود آهنگ جدید علی دیباج به نام حرف آخر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Ali Dibaj Called Harfe Akhar

دانلود آهنگ جدید علی دیباج,دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی دیباج حرف اخر,دانلود موزیک جدید علی دیباج حرف اخر,دانلود اهنگ حرف اخر علی دیباج,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,Ali Dibaj,پخش آنلاین آهنگ علی دیباج حرف اخر,دانلود آهنگ پاپ شاد,متن آهنگ حرف اخر علی دیباج,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر  آهنگ علی دیباج حرف آخر

تو نبودی ندیدی چقدر

من از آدما حرف شنیدم فقط , غصه خوردم بی تو مردم

روزو شب هام چقدر سخت گذشت

که نفرین به این قسمتو سرگذشت , مردم من بی تو مردم

خوبه که اومدی دیدنم

تعجب نکن من همون آدمم مثله سابق با تو عاشق

بویه عطر تو رو پیرهنم
کنار تو دارم قدم میزنم تو خیابون زیر بارون

دانلود آهنگ علی دیباج حرف آخر

چقدر عوض شدی
چرا هیچی مثه سابق نیست
چرا حواست به منه دیوونه ی عاشق نیست
تو نبودی ندیدی چقدر
من از آدما حرف شنیدم فقط غصه خوردم من بی تو مردم
روزو شبهام چقدر سخت گذشت
که نفرین به این قسمتو سرگذشت

مردم بی تو مردم

تو نبودی ندیدی چقدر
من از آدما حرف شنیدم فقط
غصه خوردم من بی تو مردم
بی تو مردم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ شهریار مشعل تابان دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ ناصر زینعلی برو پشتتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مینویسیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن چاوشی مسلخ دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی اخر خط دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود موزیک ویدیو ارمین 2afm دمش گرم دانلود آهنگ دانلود ویدیو ارمین 2afm

دانلود آهنگ میثم جمشید پور عذابم نده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو اگه حالیت بود دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید تتلو اگه حالیت بود

دانلود آهنگ بیژن مرتضوی ایریلیق دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بیژن مرتضوی ایریلیق

دانلود آهنگ حامد پهلان سارا خانوم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد پهلان سارا خانوم