یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ آرمین 2afam دمش گرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ ارمین 2afam مصنوعی,دانلود موزیک جدید ارمین 2afam مصنوعی,دانلود آهنگ جدید ارمین 2afam,دانلود اهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود آهنگ جدید ارمین 2afam مصنوعی,متن آهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود ترانه مصنوعی ارمین 2afam,تکست آهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ آرمین 2afam دمش گرم دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرمین 2afam دمش گرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید ارمین ۲afam به نام دمش گرم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Armin 2afam Called To Damesh Garm

دانلود آهنگ جدید ارمین ۲afam به نام دمش گرم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Armin 2afam Called To Damesh Garm

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ ارمین 2afam مصنوعی,دانلود موزیک جدید ارمین 2afam مصنوعی,دانلود آهنگ جدید ارمین 2afam,دانلود اهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود آهنگ جدید ارمین 2afam مصنوعی,متن آهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود ترانه مصنوعی ارمین 2afam,تکست آهنگ مصنوعی ارمین 2afam,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر  آهنگ آرمین ۲afam دمش گرم

دمش گرم اینقداضافه کاری این اواخر داشت که نمیشد جمش کرد     رفت رابطه رو کمش کرد ول باز دمش گرم

وجودم پره تنش کرد گفت نمیخوامت من عشقم   اوایل سخت بود برام ولی بعد افتاد از چشمم

اولا خوب تهش بد هی من سرزنش کرد      خدا میدونه که این روزا با کیا میشه اون سرش گرم

واسه دعوا میکرد سرش درد من عاشق کرد بعدش رفت       نمیدونم چکار کردم که فکر رفتن به سرش زد

من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

شدم یه آدم شهر که به خاطرش با همه ی شهر     در افتادم و آخرشم همه جا نشست گفت آدمشم

واسم سخته باورشم  مریدشم تا تهشم       اخه بهش قول داده بودم از زندگیش پا نکشم

چون من دوستم داشت قشنگ بود پوز خنداش        یک زمانی تک پر بود الان کل تهران دوستن باهاش

بودن شب و روز همراش پشم ازم زود برداشت    دلم غصه نخور گریه نکن خونسرد باش

دانلود آهنگ آرمین ۲afam دمش گرم

من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

 من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

سر بگذار رو زانوهات بازی کن با موهات     بگو من چی فرض کردی یه آدم هالو ها

یه آدم خسته ام ک نمیتونم واستم رو زانوهام       اینقد حرص خوردم که مو سفید پره لا موهام

بگو چرا اخه فروختی من به اون یاروها      کنارش خوش میگذرونیم ریلکس و آروم ها

ببین چه کار کردی با من رنگ این دارو ها       قرص های خواب اور هم نمیکنه من آروم ها

 من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

 من به تو خسته ام نه نمیتونم اصلا        از من و همه ی ادما چشام بستم

من با تو هستم پس ترکم نکن اصلا       نمیدونم چی شد که یهو دلخور شدی از من

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سلمان اوغلی عشق سرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احسان تهرانچی شکل قلب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی آروم آروم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ علیشمس آروم آروم

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان رفت و امد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس جهنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید اظهری و رضا رویگری ستاره سرد دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید رضا رویگری ستاره سرد

دانلود آهنگ میلاد بابایی زبونم لال دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نگرانم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احسان حق شناس خاطرت دانلود آهنگ دانلود ترانه خاطرت احسان حق شناس

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی یک سال گذشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی