یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد آنتیک چیم کم بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ علی بابا چیم کم بود,دانلود آهنگ جدید علی بابا چیم کم بود,دانلود موزیک جدید علی بابا چیم کم بود,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه چیم کم بود علی بابا,تکست آهنگ چیم کم بود علی بابا,متن آهنگ چیم کم بود علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود اهنگ چیم کم بود علی بابا,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد آنتیک چیم کم بود دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد آنتیک چیم کم بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی بابا و مهرداد آنتیک به نام چیم کم بود از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Ali Baba Ft Mehrdad Antick Called Chim Kam Bood

دانلود آهنگ جدید علی بابا و مهرداد آنتیک به نام چیم کم بود از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Ali Baba Ft Mehrdad Antick Called Chim Kam Bood

پخش آنلاین آهنگ علی بابا چیم کم بود,دانلود آهنگ جدید علی بابا چیم کم بود,دانلود موزیک جدید علی بابا چیم کم بود,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه چیم کم بود علی بابا,تکست آهنگ چیم کم بود علی بابا,متن آهنگ چیم کم بود علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود اهنگ چیم کم بود علی بابا,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر  آهنگ علی بابا و مهرداد آنتیک چیم کم بود

دستات حلقه کن دور گردنش     بهش بگو خیلیا بودن

خیلی وقتا تو تنهاییم حسرت میخورم    نمیدونم چم شده چرا دست دست میکنم

هنوز باور نمیشه که تو با یکی دیگه ای     از وقتی رفتی سر تا پای زندگیم پر از استرسه

اما تو بر عکس منی   حتی تو آلبوم نیستی تو عکس علی

هی چقد روزگار بدی      چقد روز آخر بهم نیش و کنایه میزدی

من که میدونستم یه روز میخوای قالم بگذاری     میدونستم میخوای پا رو دل سادم بگذاری

درست وقتی رفتی که بهت نیاز داشتم     گفتی ادمایی مثل تو رو زیاد داشتم دو رو برم

میدونم داری بد میگی  پشت سرم   اما مهم نیستش    مهم اینه که منم دیگه قیدت خشگل زدم

چیم کم بود که ولم کردی    میدونستم میری بی شک و تردید

عمدی اس ام اسات داشت تاخیر    من اده فکر میکردم کار داری حتمی

تو این بازی باختم دستم و خوندی   من نمیدونستم عجب دستی

اشکام ببین بی لیاقت دلت بسوزه    شادیای تو بخدا واسه امروزه

یه روز میرسه که تو هم شکست میخوری    یه روز میبینمت که تو هم شکسته شدی

دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد آنتیک چیم کم بود

چیه نکنه فکر میکنی پشیمونم   فکر میکنی عوض شدم نه همونم

این تو بودی که من بخ غریبه فروختی     من باش فکر کردم تو وجودت غرور نیست

اما بر عکس یه دفعه رنگ پس دادی        ما هم خوشیای زندگی رو از دست دادیم

به خاطره کی    به جای من یکی دیگه تو دلش

اصلا عیب نداره منم خدایی دارم       رفتی دوست کردی تو جدایی رو با من

حالا دیگه با خیال راحت ادامه بده     اخه من اخرای راهم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آرشاوین سمت نگاهت دانلود آهنگ تکست آهنگ سمت نگاهت آرشاوین

دانلود آهنگ بهزاد پکس دیگه رفتم دانلود آهنگ behzad pax

دانلود آهنگ بردیا زوده دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بردیا زوده

دانلود آهنگ سالار عقیلی معمای شاه دانلود آهنگ تکست آهنگ معمای شاه سالار عقیلی

دانلود آهنگ تیک تاک خداحافظی بد دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید تیک تاک خداحافظیه بد

دانلود آهنگ ندیم بگو چی شد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سالار عقیلی معمای شاه 2 دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ فردین سعادت دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی رها یاد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا پیشرو پدرام طعنه فانوس دانلود آهنگ دانلود اهنگ فانوس رضا پیشرو