یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پاپ ایرانی,Ali Molayi,دانلود موزیک جدید علی مولایی وسطای پاییز,پخش آنلاین آهنگ علی مولایی وسطای پاییز,دانلود آهنگ,تکست آهنگ وسطای پاییز علی مولایی,دانلود آهنگ جدید علی مولایی,دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی مولایی وسطای پاییز,دانلود ترانه وسطای پاییز علی مولایی,دانلود اهنگ وسطای پاییز علی مولایی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ وسطای پاییز علی مولایی

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

روز اول یادت هست دو تا غریبه ی خسته و بی کس        یه روز پاییزی بود حرفای چشمامون یادت هست یادت هست یادت هست یادت هست

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام وسطای پاییز از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

Download New Music By Ali molayi Called Vasataye Paeiz

دانلود آهنگ پاپ ایرانی,Ali Molayi,دانلود موزیک جدید علی مولایی وسطای پاییز,پخش آنلاین آهنگ علی مولایی وسطای پاییز,دانلود آهنگ,تکست آهنگ وسطای پاییز علی مولایی,دانلود آهنگ جدید علی مولایی,دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی مولایی وسطای پاییز,دانلود ترانه وسطای پاییز علی مولایی,دانلود اهنگ وسطای پاییز علی مولایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ علی مولایی وسطای پاییز

وسطای پاییز برگا میرزه تو هنوزم کنارم هستی و واسه من شدی یه انگیزه

وسطای پاییز برگا میرزه تو هنوزم کنارم هستی و واسه من شدی یه انگیزه

زمستون تو راهه رابطه ها کوتاهه ولی ما دووم میاریم و نمیرم توی بیراهه

روز اول یادت هست دو تا غریبه ی خسته و بی کس        یه روز پاییزی بود حرفای چشمامون یادت هست یادت هست یادت هست یادت هست

میگن عطر و پاییز که جدایی میاره    خوراکش دلتنگی تنهایی سیگاره

ولی پاییز واسه من یه فصل با حاله     مثل یه هتل که بالاش پنج تا ستاره

اخه خش خش برگ زیر پامون فاز داره    دیگه دست دست توی دستات اره

ول کن دستم تا که ساز بزنم و مثل دیوونه ها زیر آواز بزنم

بزنم و بخونم آهنگ غم انگیز خاطره میسازه وسطای پاییز

ما رو میسازه وسطای پاییز اره مارو میسازه وسطای پاییز

دانلود آهنگ علی مولایی وسطای پاییز

وسطای پاییز برگا میرزه تو هنوزم کنارم هستی و واسه من شدی یه انگیزه

وسطای پاییز برگا میرزه تو هنوزم کنارم هستی و واسه من شدی یه انگیزه

زمستون تو راهه رابطه ها کوتاهه ولی ما دووم میاریم و نمیرم توی بیراهه

روز اول یادت هست دو تا غریبه ی خسته و بی کس        یه روز پاییزی بود حرفای چشمامون یادت هست یادت هست یادت هست یادت هست

فکرت ول کن این موزیک پلی کن شر شر بارون دریا   گور بابا سرماش خیس بشیم زیر اب

در در تو هوای سرد بیخیال غصه و مشکل درد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد پهلان بیخیال دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد پهلان بیخیال

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از خودم نمیگذرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک خواهش

دانلود آهنگ امیر آمین چشمای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر آمین چشمای تو

دانلود آهنگ فتاح فتحی آخرین شکست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش سلفی من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهران باقری دوست دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید راستی به نوبه خودم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نوبه خودم

دانلود موزیک ویدیو سامان جلیلی طپش دانلود آهنگ دانلود آهنگ تصویری طپش سامان جلیلی

دانلود آهنگ سمیر زند من بی تو زنده نمیمونم بی من تو زنده نمیمونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ