یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی اوج بازیگر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید علی اوج بازیگر

پخش آنلاین آهنگ علی اوج بازیگر,دانلود اهنگ بازیگرعلی اوج,دانلود آهنگ جدید علی اوج,دانلود آهنگ,Ali Owj,متن آهنگ بازیگر علی اوج,تکست آهنگ بازیگر علی اوج,دانلود آهنگ علی اوج بازیگر دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی مادر,دانلود موزیک جدید علی اوج بازیگر,دانلود آهنگ جدید علی اوج بازیگر,دانلود ترانه بازیگر علی اوج

دانلود آهنگ علی اوج بازیگر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید علی اوج بازیگر

دانلود آهنگ جدید علی اوج به نام بازیگر از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Ali owj Called Bi Bazigar

دانلود آهنگ جدید علی اوج به نام بازیگر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Ali owj Called Bi Bazigar

پخش آنلاین آهنگ علی اوج بازیگر,دانلود اهنگ بازیگرعلی اوج,دانلود آهنگ جدید علی اوج,دانلود آهنگ,Ali Owj,متن آهنگ بازیگر علی اوج,تکست آهنگ بازیگر علی اوج,دانلود آهنگ علی اوج بازیگر  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی مادر,دانلود موزیک جدید علی اوج بازیگر,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ علی اوج بازیگر

روزای تاریک تابستون قدم  به قدم به یه راه دور

فکر نکن واسم جالب بود  عقربه و زمان که ثابت بود

روزای تاریک تابستون قدم  به قدم به یه راه دور

فکر نکن واسم جالب بود  عقربه و زمان که ثابت بود

روزا من کشت و رفت ولی محکم ریشه ش ساخت و درک کرد منو

ولی من تنهام گذاشت و بهترین حادثه ی اون سقوط بود

که پرواز بفهمه بجنگه جایی یکی حرفاش بفهمه

تا یکمی شاد شد بخنده یه کمی توجه بگیره

محبت بیشتر از توقع ببینه

کیه که بتونه یه عاشق درک کنه

معتادش باشه بدون اینکه ترک کنه

نه من و تو هم نمیفهمیم لایق هم نیستیم هم نمیبخشیم

رفیق من از کذشته گذشته م با اینکه بزرگترین ضربه رو گذشته م زد به من

رفت و بعدشم خط خطی کرد تصویرای ذهنم

روزای تاریک تابستون قدم  به قدم به یه راه دور

دانلود آهنگ جدید علی اوج بازیگر

فکر نکن واسم جالب بود  عقربه و زمان که ثابت بود

روزای تاریک تابستون قدم  به قدم به یه راه دور

فکر نکن واسم جالب بود  عقربه و زمان که ثابت بود

میگن چرا اشک میریزی  اگه تو هم بودی جای من

اگه مثل من میدیدی تو بیشر از من میریختی

میگن چرا اشک میریزی  اگه تو هم بودی جای من

اگه مثل من میدیدی تو بیشر از من میریختی

منم مثل تو بازیگرم فقط فیلمام آتیش زدم

فهمیدم وقتی هیچکی دورم نیست از قبل روانی عاصی ترم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی هوای پاییز دانلود آهنگ متن آهنگ هوای پاییزی میثم ابراهیمی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو اقا کمک کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم ارسلان خاطره دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ حامد محضر نیا مثل تو هرگز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی و هادی صادقی بانوی تنها دانلود آهنگ دانلود ترانه بانوی تنها رضا صادقی

دانلود مداحی محمود کریمی شب سوم محرم دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آلبوم احمد سولو سپاه عشق 3 دانلود آهنگ دانلود البوم سپاه عشق احمد سولو

دانلود مداحی محمود کریمی شب چهارم محرم دانلود آهنگ دانلود مداحی محرم کریمی

دانلود مداحی مهدی میرداماد شب چهارم محرم دانلود آهنگ دانلود مداحی محرم میرداماد

دانلود مداحی مهدی سلحشور شب چهارم محرم دانلود آهنگ دانلود مداحی محرم سلحشور