یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

Xaniar Khosravi,دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی,تکست آهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,دانلود ترانه اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد,دانلود اهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,پخش آنلاین آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد,آهنگ ایرانی غمگین,متن آهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم همه میدونن من رویه تو غیرت دارمو حساسم قلقه دله تو دستمه و میفهمم اون چشاتو گل از گلم میشکفه وقتی میشنوم صداتو نفسام تند میشه و صدایه قلبم میشه زیاد وقتی از دور داری میای یا که صدایه پات میاد زبونم قفل میشه حتی نمیتونم صدات کنم دوست دارم تا آخر عمرم فقط نگات کنم بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد لبخند بزن آخه اخم اصلا بهت نمیاد وقتی میخندی وجذابتر میشی خیلی زیاد دوست ندارم هیچکسی رو تو دلم اندازه تو میتونی به من بگی درد دلا و رازتو واسه خاطره تو به خیلی چیزا دست رد زدم دوست دارم تا آخرش با من باشی تو هر قدم میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم بیا تو هم بگو از اینجا به بعد هستی کنارم بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات این طرفم اون طرفم حتی پشت سرم تویه دلم هر جا باشم فقط تو رو میبینم سخته بگم حرفه دلم اما نیستی بیای دست خودم تنها عشقم شدی بی تو میمیرم بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اخم اصلا بت نمیاد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Xaniar Khosravi Called Akhm Aslan Bet Nemiad

Xaniar Khosravi,دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی,تکست آهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,دانلود ترانه اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد  دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد,دانلود اهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,پخش آنلاین آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد,آهنگ ایرانی غمگین,متن آهنگ اخم اصلا بت نمیاد زانیار خسروی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم
همه میدونن من رویه تو غیرت دارمو حساسم
قلقه دله تو دستمه و میفهمم اون چشاتو گل از گلم میشکفه وقتی میشنوم صداتو
نفسام تند میشه و صدایه قلبم میشه زیاد وقتی از دور داری میای یا که صدایه پات میاد
زبونم قفل میشه حتی نمیتونم صدات کنم دوست دارم تا آخر عمرم فقط نگات کنم
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
دانلود آهنگ زانیار خسروی اخم اصلا بت نمیاد
لبخند بزن آخه اخم اصلا بهت نمیاد وقتی میخندی وجذابتر میشی خیلی زیاد
دوست ندارم هیچکسی رو تو دلم اندازه تو میتونی به من بگی درد دلا و رازتو
واسه خاطره تو به خیلی چیزا دست رد زدم دوست دارم تا آخرش با من باشی تو هر قدم
میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم بیا تو هم بگو از اینجا به بعد هستی کنارم
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
این طرفم اون طرفم حتی پشت سرم تویه دلم هر جا
باشم فقط تو رو میبینم سخته بگم حرفه دلم اما
نیستی بیای دست خودم تنها عشقم شدی بی تو میمیرم
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

زانیار خسروی، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، بازیگر زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت منتشر نمود.زانیار، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی دیگر خواننده پاپ است. او پس از مدت‌ها انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. او با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو تو همه جا بودی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش نیستش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ افشین سیاهپوش نیستش

دانلود آهنگ محسن چاوشی ماه پیشونی دانلود آهنگ تکست آهنگ ماه پیشونی محسن چاوشی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دوست دارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی پاشایی دوست دارم

دانلود آلبوم مهدی احمدوند ساعت 7 دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود موزیک ویدیو محسن چاوشی ماه پیشونی دانلود آهنگ تکست آهنگ ماه پیشونی محسن چاوشی

دانلود آهنگ مهدی مدرس تو رو یاد من میاره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی خواهش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی خواهش

دانلود ریمیکس آهنگ مانی رهنما خیابون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مانی رهنما خیابون

دانلود آلبوم امیر علی بهادری سلام ساده دانلود آهنگ دانلود آلبوم