یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

آهنگ ایرانی غمگین,تکست آهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی,دانلود آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود موزیک جدید محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی,دانلود ترانه به رسم یادگار محسن چاوشی,متن آهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

نشد با شاخه هام بغل کنم تو رو نشد نشد نشد برو برو برو اراده داشتم بدونه کاشتن که عادتت بدم به ریشه داشتن که عادتت بدم یه گوشه بند شی به مبتلا شدن علاقه مند شی نشد که از دلم جدا کنم تو رو نشد نشد گلم برو برو برو نشد که بی دهن صدا کنم تو رو تمامه حرفه من برو برو برو دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به رسم یادگار قدیما هر گلی شناسنامه داشت تموم میشدو بازم ادامه داشت تو شیشه گلاب تو شعر شاعرا تو گل فروشیا تو جیب عابرا همون کسا که از تو باغچه چیدنت تویه خیالشون ادامه میدنت نشد که از دلم جدا کنم تو رو نشد نشد گلم برو برو برو نشد که بی دهن صدا کنم تو رو تمامه حرفه من برو برو برو تو داری از خودت فرار میکنی داری با ریشه هات چیکار میکنی برو برو ولی به رسم یادگار شناسنامه تو توو خونه جا بذار برو برو ولی به رسم یادگار شناسنامه تو توو خونه جا بذار برو به رسم یادگار شناسنامه تو توو خونه جا بذار

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام به رسم یادگار از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

شعر : حسین صفا / آهنگساز : محسن چاوشی / تنظیم : بهروز صفاریان

Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Be Rasme Yadegar

آهنگ ایرانی غمگین,تکست آهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی,دانلود آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود موزیک جدید محسن چاوشی به رسم یادگار,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی,دانلود ترانه به رسم یادگار محسن چاوشی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار

نشد با شاخه هام بغل کنم تو رو
نشد نشد نشد برو برو برو
اراده داشتم بدونه کاشتن
که عادتت بدم به ریشه داشتن
که عادتت بدم یه گوشه بند شی
به مبتلا شدن علاقه مند شی
نشد که از دلم جدا کنم تو رو
نشد نشد گلم برو برو برو
نشد که بی دهن صدا کنم تو رو
تمامه حرفه من برو برو برو
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به رسم یادگار
قدیما هر گلی شناسنامه داشت
تموم میشدو بازم ادامه داشت
تو شیشه گلاب تو شعر شاعرا
تو گل فروشیا تو جیب عابرا
همون کسا که از تو باغچه چیدنت
تویه خیالشون ادامه میدنت
نشد که از دلم جدا کنم تو رو نشد نشد گلم برو برو برو
نشد که بی دهن صدا کنم تو رو تمامه حرفه من برو برو برو
تو داری از خودت فرار میکنی
داری با ریشه هات چیکار میکنی
برو برو ولی به رسم یادگار
شناسنامه تو توو خونه جا بذار
برو برو ولی به رسم یادگار
شناسنامه تو توو خونه جا بذار
برو به رسم یادگار شناسنامه تو توو خونه جا بذار

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آرشاوین یه مدته دانلود آهنگ تکست آهنگ یه مدته آرشاوین

دانلود آلبوم حامد محضرنیا جاذبه دانلود آهنگ دانلود آلبوم حامد محضرنیا جاذبه

دانلود آهنگ علیرضا عابدی و کوروش صنعتی یه تنه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیرعلی زمانی خیلی چیزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ خشایار لزومی آخرین دیدار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید نباتی لباس عشق دانلود آهنگ دانلود اهنگ لباس عشق مجید نباتی

دانلود آهنگ محمد نجم به جز تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ میثم جمشیدپور نرو نرو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید میثم جمشیدپور نرو نرو

دانلود آهنگ امو باند پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امو باند

دانلود آهنگ مجید اخشابی انگیزه تماشا دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید اخشابی انگیزه تماشا