یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود موزیک جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر,دانلود اهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر,دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر دانلود آهنگ,متن آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود ترانه سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر

دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تمومه دنیا یه طرف غم نبودت یه طرف چند وقته که نیستی ببینی جونی نمونده به تنم تمومه حرفاتو زدی تمومه کار دله من دنیام به آخر رسیده نمونده راهی واسه من دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره دانلود آهنگ جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر خاطره هامو پس بده به من بدهکاره دلت سرت شلوغ شده ولی یه عمره بیکاره دلت خاطره هامو پس بده این لحظه هایه آخره عشقت داره جون میکنه این نفسایه آخره دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره

دانلود آهنگ جدید احمد سلو و رامین رسول خانی به نام سر به زیر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

ترانه ، آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری (سلو)
Download New Music By Ahmad Solo Ft Ramin Rasoul Khani Called Sar Be Zir

تکست آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود موزیک جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر,دانلود اهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر,دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر  دانلود آهنگ,متن آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,دانلود ترانه سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر

تمومه دنیا یه طرف غم نبودت یه طرف
چند وقته که نیستی ببینی
جونی نمونده به تنم
تمومه حرفاتو زدی تمومه کار دله من
دنیام به آخر رسیده نمونده راهی واسه من
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره
دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره
دانلود آهنگ جدید احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر
خاطره هامو پس بده به من بدهکاره دلت
سرت شلوغ شده ولی یه عمره بیکاره دلت
خاطره هامو پس بده این لحظه هایه آخره
عشقت داره جون میکنه این نفسایه آخره
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره
دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سینا درخشنده تو طاقت نداری دانلود آهنگ دانلود اهنگ تو طاقت نداری سینا درخشنده

دانلود آهنگ سپند امیرسلیمانی شب پاییز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا یزدانی آوانگارد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی دیوونه میشم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سینا شعبانخانی دیوونه میشم

دانلود آهنگ علی عباسی دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شروین بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر حیدری و علیرضا روزگار من بی اون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آزاد مردونه ۲ دانلود آهنگ دانلود ترانه مردونه ۲ آزاد

دانلود آهنگ وحید عبدالهی شاه مردان علی دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید وحید عبدالهی شاه مردان علی

دانلود آهنگ کوروش صنعتی بد عادت دانلود آهنگ دانلود ترانه بد عادت کوروش صنعتی