یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ قاسم افشار دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ قاسم افشار دیوار

آهنگ ایرانی,دانلود موزیک جدید قاسم افشار دیوار,دانلود آهنگ,دانلود ترانه دیوار قاسم افشار,دانلود آهنگ قاسم افشار دیوار دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ قاسم افشار دیوار,دانلود اهنگ دیوار قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دیوار قاسم افشار,تکست آهنگ دیوار قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید قاسم افشار دیوار

دانلود آهنگ قاسم افشار دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ قاسم افشار دیوار

تو گرمیه نگاه تو خورشیدو آتیش میزنم وقتی میخندی میتونم از خودم دل بکنم رو گونه های گندمیت شرم گلایه مریمه بهم نگاه که میکنی شب پر نورو شبنمه دلشوره دارم نکنه یه وقت چشات ابری میشه زندگی بینه منو تو دیوار گریه بکشه تویه چشات یه حسیه شبیه شوق زندگی کی میشه که حقیقته احساستو بهم بگی پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار دانلود آهنگ جدید قاسم افشار دیوار هنوز نمیدونم چرا دیوونه ی نگات شدم کجای خط زندگی عاشقه خنده هات شدم هنوز تو لحظه هایی که با رویاهات هم نفسم دلشوره دارم نکنه به دستایه تو نرسم پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار به نام دیوار از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» ترانه سرا: بابک صحرایی / آهنگساز: امیرعباس حسن زاده / تنظیم کننده: پوریا حیدری «
Download New Music By Ghasem Afshar Called Divar

آهنگ ایرانی,دانلود موزیک جدید قاسم افشار دیوار,دانلود آهنگ,دانلود ترانه دیوار قاسم افشار,دانلود آهنگ قاسم افشار دیوار  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ قاسم افشار دیوار,دانلود اهنگ دیوار قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید قاسم افشار,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دیوار قاسم افشار,تکست آهنگ دیوار قاسم افشار,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ قاسم افشار دیوار

تو گرمیه نگاه تو خورشیدو آتیش میزنم
وقتی میخندی میتونم از خودم دل بکنم
رو گونه های گندمیت شرم گلایه مریمه
بهم نگاه که میکنی
شب پر نورو شبنمه
دلشوره دارم نکنه یه وقت چشات ابری میشه
زندگی بینه منو تو دیوار گریه بکشه
تویه چشات یه حسیه شبیه شوق زندگی
کی میشه که حقیقته احساستو بهم بگی
پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار
وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار
پشت پرده های بارون
سر رو شونه هام بذار
وقتی غم داره دلامون
سر رو شونه هام بذار
دانلود آهنگ جدید قاسم افشار دیوار
هنوز نمیدونم چرا دیوونه ی نگات شدم
کجای خط زندگی عاشقه خنده هات شدم
هنوز تو لحظه هایی که با رویاهات هم نفسم
دلشوره دارم نکنه به دستایه تو نرسم
پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار
وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار
پشت پرده های بارون
سر رو شونه هام بذار
وقتی غم داره دلامون
سر رو شونه هام بذار

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی حرف دل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر عباس قمری دلواپسم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر عباس قمری دلواپسم

دانلود آهنگ کوروش صنعتی نگرد نبود دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ کوروش صنعتی نگرد نبود

دانلود آهنگ کیارش حسن زاده انتظار دانلود آهنگ تکست آهنگ انتظار کیارش حسن زاده

دانلود آلبوم مجید خراطها دارم میرم دانلود آهنگ پخش آنلاین آلبوم دارم میرم

دانلود آهنگ شهاب الدین تموم دنیا دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب الدین تموم دنیا

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی بیردانه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بهنام علمشاهی بیردانه

دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره آره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی چرا من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی و رامبد جوان لبخند دانلود آهنگ دانلود آهنگ