یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی

دانلود ترانه دلبازی بابک برهانی,دانلود موزیک جدید بابک برهانی دلبازی,متن آهنگ دلبازی بابک برهانی,دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید بابک برهانی دلبازی,دانلود آهنگ,تکست آهنگ دلبازی بابک برهانی,پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود اهنگ دلبازی بابک برهانی,دانلود آهنگ جدید بابک برهانی

دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی

من واسه خوشحالیه تو حاضرم از همه ی دلخوشیام بگذرم تو دل به دیوونگیه من بده من دله دنیارو برات میبرم وقتی قدم تویه دلم میزنی تمومه دنیامو به هم میزنی تمومه دنیارو بهم میزنم وقتی کنار من قدم میزنی من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم با تو قلبه من با تو جونه من از عشقت دیوونم من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم با تو قلبه من با تو جونه من باور کن دیوونم من با تو میمونم دانلود آهنگ جدید بابک برهانی دلبازی تو همه بودو نبوده منی من تو هوایه تو نفس میکشم اما من از بودو نبود خودم به خاطر عشق تو دست میکشم حلقه ی دستاتو به من هدیه کن دل بده با اد به من تکیه کن با منو دیوونگیام بخندو با منو دلتنگیام گریه کن من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم با تو قلبه من با تو جونه من از عشقت دیوونم من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم با تو قلبه من با تو جونه من باور کن دیوونم من با تو میمونم

دانلود آهنگ جدید بابک برهانی به نام دلبازی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

ترانه: وحید روشن / ملودی: بابک برهانی / تنظیم: کامران ناصر پور

Download New Music By Babak Borhani Called Delbazi

دانلود ترانه دلبازی بابک برهانی,دانلود موزیک جدید بابک برهانی دلبازی,متن آهنگ دلبازی بابک برهانی,دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید بابک برهانی دلبازی,دانلود آهنگ,تکست آهنگ دلبازی بابک برهانی,پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود اهنگ دلبازی بابک برهانی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بابک برهانی دلبازی

من واسه خوشحالیه تو حاضرم
از همه ی دلخوشیام بگذرم
تو دل به دیوونگیه من بده
من دله دنیارو برات میبرم
وقتی قدم تویه دلم میزنی
تمومه دنیامو به هم میزنی
تمومه دنیارو بهم میزنم وقتی کنار من قدم میزنی
من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم
با تو قلبه من با تو جونه من از عشقت دیوونم
من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم
با تو قلبه من با تو جونه من باور کن دیوونم من با تو میمونم
دانلود آهنگ جدید بابک برهانی دلبازی
تو همه بودو نبوده منی
من تو هوایه تو نفس میکشم
اما من از بودو نبود خودم به خاطر عشق تو دست میکشم
حلقه ی دستاتو به من هدیه کن
دل بده با اد به من تکیه کن
با منو دیوونگیام بخندو
با منو دلتنگیام گریه کن
من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم
با تو قلبه من با تو جونه من از عشقت دیوونم
من تا میتونم با تو میمونم من با تو میمونم
با تو قلبه من با تو جونه من باور کن دیوونم من با تو میمونم

 تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیرعلی و کوروش صنعتی بهونه های الکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیرعلی و کوروش صنعتی

دانلود آهنگ احسان حق شناس شک نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود سعیدی با تو خوشبختم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید مسعود سعیدی با تو خوشبختم

دانلود آهنگ حامد محضرنیا این عشق دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا این عشق

دانلود آهنگ کامران تفتی جگر گوشه دانلود آهنگ تکست آهنگ جگر گوشه کامران تفتی

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی تب چشمات دانلود آهنگ تکست آهنگ تب چشمات سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ حسام الدین موسوی نصیب دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حسام الدین موسوی نصیب

دانلود آهنگ امیرعلی زمانی نیستی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیرعلی زمانی نیستی

دانلود آهنگ آرش یوسفیان آغوش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید حکیمی بی اعتنایی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی اعتنایی نوید حکیمی