یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی

amir azimi,دانلود موزیک جدید امیر عظیمی هوای تو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ,دانلود اهنگ هوای تو امیر عظیمی,دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی هوای تو,پخش آنلاین آهنگ امیر عظیمی هوای تو,دانلود ترانه هوای تو امیر عظیمی,دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی,تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی,آهنگ ایرانی شاد,متن آهنگ هوای تو امیر عظیمی

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام هوای تو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ:امیر عظیمی | تنظیم : فرزاد ماهان | ترانه سرا : هیراد حاتمی « Download New Music By Amir Azimi Called Havaye to

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام هوای تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ:امیر عظیمی | تنظیم : فرزاد ماهان | ترانه سرا : هیراد حاتمی «
Download New Music By Amir Azimi Called Havaye to

amir azimi,دانلود موزیک جدید امیر عظیمی هوای تو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو  دانلود آهنگ,دانلود اهنگ هوای تو امیر عظیمی,دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی هوای تو,پخش آنلاین آهنگ امیر عظیمی هوای تو,دانلود ترانه هوای تو امیر عظیمی,دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی,تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ امیر عظیمی هوای تو

یه عکس خالی با یادت هوای تو هنوز اینجا

میخوام راهی بشم بازم به حسی که هنوز برام زیباست

تو راهی شدن حالم من راهی برگشت کرد

نشد عاشقیبمونیم  ما بیا خوبی کن و برگرد

نشد حرفی بگم از عشق تو باید زود می رفتی

یه حرفی موند میون ما نه من گفتم نه تو گفتی

واست بی تاب بی تابم ندارم از تو هیچ سهمی

تو حالم رو نمیفهمی چرا اینقدر بی رحمی

نشد حرفی بگم از عشق تو باید زود می رفتی

یه حرفی موند میون ما نه من گفتم نه تو گفتی

واست بی تاب بی تابم ندارم از تو هیچ سهمی

تو حالم رو نمیفهمی چرا اینقدر بی رحمی

من از عشق تو میترسم  به این جاده نگاه کردم

باید بودی میدیدی چقدر من اشتباه کردم

نمیشه یادت برد از همین روزای پر حسرت

یه راز نا تمومی موند از این عشق یا از این عادت

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو

نشد حرفی بگم از عشق تو باید زود می رفتی

یه حرفی موند میون ما نه من گفتم نه تو گفتی

واست بی تاب بی تابم ندارم از تو هیچ سهمی

تو حالم رو نمیفهمی چرا اینقدر بی رحمی

نشد حرفی بگم از عشق تو باید زود می رفتی

یه حرفی موند میون ما نه من گفتم نه تو گفتی

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید اصلاحی باید برم دانلود آهنگ تکست آهنگ باید برم مجید اصلاحی

دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی عزیز بشین به کنارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس و معین زندی تومور دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس تومور

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی چشم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علیرضا روزگار فنجون بر عکس دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ بهزاد پکس و فرشاد پیکسل ناراحت نباش دانلود آهنگ تکست آهنگ ناراحت نباش بهزاد پکس

دانلود آهنگ ماهان پوریان سنگ صبور دانلود آهنگ تکست آهنگ سنگ صبور ماهان پوریان

دانلود آهنگ مهدی فروغی اوج آرامش دانلود آهنگ تکست آهنگ اوج آرامش مهدی فروغی

دانلود آهنگ امیر آذرخوش شک دانلود آهنگ تکست آهنگ شک امیر آذرخوش

دانلود آهنگ محمد رشیدیان میزنه نبضم دانلود آهنگ دانلود آهنگ