یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap ریز پیچید دانلود آهنگ دانلود آهنگ

masih amp; arash ap zir pichid,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ap زیر پیچید,پخش آنلاین آهنگ مسیح و آرش ap زیر پیچید,دانلود آهنگ Masih amp; Arash AP زیر پیچید,دانلود ترانه زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود موزیک جدید مسیح و آرش ap زیر پیچید,تکست آهنگ زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap ریز پیچید دانلود آهنگ,متن آهنگ زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap ریز پیچید دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش Ap به نام ریز پیچید از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مسعود جهانی | ترانه سرا : مسیح « Download New Music By Masih Arash AP Called Zir Pichid

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش Ap به نام ریز پیچید از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مسعود جهانی | ترانه سرا : مسیح «
Download New Music By Masih Arash AP Called Zir Pichid

masih amp; arash ap zir pichid,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ap زیر پیچید,پخش آنلاین آهنگ مسیح و آرش ap زیر پیچید,دانلود آهنگ Masih amp; Arash AP زیر پیچید,دانلود ترانه زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ زیر پیچید مسیح و آرش ap,دانلود موزیک جدید مسیح و آرش ap زیر پیچید,تکست آهنگ زیر پیچید مسیح و آرش ap,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مسیح و آرش Ap ریز پیچید

رفت نتونسم مانع شم

رفت خیلی آسون از پیشم

سر کی اون منو از یاد برد

سر چی تو بگو منم قانع بشم

صبح داد زد منو به روی کی دید

داد زد رفت تنها بمونم تا کی

کی میخوای بفهمی من نیستم کامل بی تو چرا اینقد بی رحمی

کمی باش به پای من صبر کن و کمی باش به پای من صبر کن نرو

کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله حیفه

کمی حوصله کن با من بمون کمی حوصله

ریز پیچید رفت با کسی دیگه میز بچینه واسه ما چشام تیز میدید داستان

تهش تلخه دیگه همش رفته راهی که تو اونجوری داری میری برگشته

اونم با اونا که لولشون هفت هشته میگذره میزارم گیتار بزنه چشم هنوز مونده بیدار

.

.

.

.

.

متن آهنگ هنوز همونم مسیح و آرش Ap

من هنوز همونم،هنوز گریه هام بی صداست

تو همونی اونی که واسه من یه اشتباست

من موندم کسی که بخاطرت کشید کنار

از رو عمد گذاشتی تو قلبشو به زیر پات

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم

منم و اون دیونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم

منم و اون دیونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

نگاهت همونه ،نگاهی که می گشت دنبال یه بهونه

مال دیگرونه ،دلی که دل بخاطرش با همه بد بوده

مال من بوده اون زندگی که دیگه نابوده

آره معلومه اونی که بین ما تنها مونده

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم

منم و اون دیونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم

منم و اون دیونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محمد یاوری سبز مو مشکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان چشم سیات دانلود آهنگ تکست آهنگ چشم سیات حامد پهلان

دانلود آهنگ سینا گلزار عزیزم کجایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سینا گلزار کجایی عزیزم

دانلود فول آلبوم امید دانلود آهنگ دانلود کنسرت های امید

دانلود آهنگ مجید خراطها لجبازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید خراطها دلشکسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک مافی دل بیچاره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بابک مافی دل بیچاره

دانلود آهنگ فاتح نورایی تنهام نزار دانلود آهنگ متن آهنگ تنهام نزار فتاح نورایی

دانلود آهنگ محسن میدانی منو بشناس دانلود آهنگ دانلود اهنگ منو بشناس محسن میدانی

دانلود آهنگ یوسف زمانی تو که نباشی دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید یوسف زمانی تو که نباشی