یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امین فیاض رفیق اشکام,متن آهنگ رفیق اشکام امین فیاض,آهنگ ایرانی,تکست آهنگ رفیق اشکام امین فیاض,دانلود موزیک جدید امین فیاض رفیق اشکام,amin fayaz rafighe ashkam,دانلود آهنگ جدید امین فیاض رفیق اشکام,دانلود ترانه رفیق اشکام امین فیاض,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ رفیق اشکام امین فیاض,دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امین فیاض

دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام رفیق اشکام از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : افشین اذری مهدی فیاض | ترانه سرا : ساعد حبیبی « Download New Music By Amin Fayyaz Called Rafighe Ashkam

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام رفیق اشکام از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : افشین اذری مهدی فیاض | ترانه سرا : ساعد حبیبی «
Download New Music By Amin Fayyaz Called Rafighe Ashkam

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امین فیاض رفیق اشکام,متن آهنگ رفیق اشکام امین فیاض,آهنگ ایرانی,تکست آهنگ رفیق اشکام امین فیاض,دانلود موزیک جدید امین فیاض رفیق اشکام,amin fayaz rafighe ashkam,دانلود آهنگ جدید امین فیاض رفیق اشکام,دانلود ترانه رفیق اشکام امین فیاض,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ رفیق اشکام امین فیاض,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امین فیاض رفیق اشکام

بارون که میابهر هنوز یاده چشات میفتم

امشب بهبارون همه ی دردو دلامو گفتم

شاید که بارون بتونه رفیقه اشکام بشه

حتی اگه بخوای بری دلم به عکسات خوشه

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

اگه دلت میخواد بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

تکست آهنگ رفیق اشکام امین فیاض

یه شب که بارونی شدی سراغی از دلم بگیر

از جاده دل بکن بمون بارونو از چشام بگیر

لحظه به لحظه آب شدم قطره به قطره بارونم

چتر دلم رویه سرت من زیر بارون میمونم

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

اگه دلت میخواد بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آمین حالم بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ Aamin حالم بده

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax قاتل حرفه ای دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ امید حاجیلی امروز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جمشید باز آمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید جمشید باز آمدی

دانلود آهنگ کامران مولایی چمدون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی چمدون

دانلود آهنگ علی بابا منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نصیر تنهایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ نصیر تنهایی

دانلود آهنگ علی بابا سالگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار تنهام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ کوروش صنعتی تقاص دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد