یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا واگذاری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا

دانلود موزیک علی بابا واگذاری,متن آهنگ واگذاری علی بابا,ali baba amp; behnam si vagozari,پخش آنلاین آهنگ علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ واگذاری علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا,دانلود آهنگ واگذاری از علی بابا,دانلود اهنگ علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود ترانه واگذاری علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا واگذاری دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ

دانلود آهنگ علی بابا واگذاری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا بهنام SI به نام واگذاری از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مسعود جهانی | ترانه سرا : زهرا احدی « Download New Music By Ali Baba Called Vagozari

دانلود آهنگ جدید علی بابا بهنام SI به نام واگذاری از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مسعود جهانی | ترانه سرا : زهرا احدی «
Download New Music By Ali Baba Called Vagozari

دانلود موزیک علی بابا واگذاری,متن آهنگ واگذاری علی بابا,ali baba amp; behnam si vagozari,پخش آنلاین آهنگ علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ واگذاری علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید واگذاری علی بابا,دانلود آهنگ واگذاری از علی بابا,دانلود اهنگ علی بابا واگذاری,دانلود آهنگ جدید علی بابا,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا واگذاری

می سپرمت به دستای گرم اون همونی که آخر ما رو جدا کردمون

می سپرمت به همین کوچه و خیابونا که همینجا گفتی هستی رو حرفمون

واگذاری فقط به اشکای مادرم

واگذاری به خراش روی دست و شاه رگم

واگذاری به بغض و صدای خستم چقد با پای پیاده به دنبالت می گشتم

واگذاری به تار سفیده موی سرم

واگذاری به جوهر نوشته های رو تنم

واگذاری به قرص های عصاب به اون کشیده ها که به صورت خواهرم میزدم

واگذاری به چروک صورت پیر من که سر تو بود وایسادم تو رو ی پدرم

واگذاری به همون خدایی که نمیشنید هر چقد فریاد میزدم

تو دیدی که شکستم ولی نیاوردی به روت

من موهام ریخ تو عوض شد رنگ موت

من دنیامو باختم به پای اون نگات

تو چشات چرخید من چشم به راه

خواب دیده بودم لباس تنم  سیاه شده

گفتی من می میرم گفتم عمرت زیاد شده

گفتی بیخیال دیوونه ما همو داریم که

باور کردم دروغ بود با اینکه

دانلود آهنگ جدید علی بابا واگذاری

با اینکه رفتی از کنارم هنوز هوای تو رو دارم

خاطره های قدیمو دوباره یاد تو میارم

با اینکه رفتی از کنار من هنوز یاد تو هستم

این دل شکستمو جز به هیچکسی نبستم

کو اون همه قول و قرارا که به هم میدادیم

حالا چی شد که اینطوری از چشم هم افتادیم

کی بود که می گفت که منم بود و نبود زندگیش

کی بود که بین ما نموند رو ادعای عاشقیش

دونه دونه شموردم صدای قدماتو

اوج خرابیه حالمو دیدم خوشی هاتو

اگه میدونستم انقد برات تلخه حرفام

خودم میرفتم دست نذاری رو نقطه ضعفام

خدا میدونه ها الان پیش کیا لبخند یه عکس تو گوشیا

خوشی زده زیر دلت هه راستی یادم رفت لباستم بپوشیا

واگذارت کردم به نگرانیم به دلشوره زدنا و بیقراریم

به تنهایام تو این شبای لعنتی به دور همیای تو و شب زنده داریت

نبینما یه روز برگردی پیشم جوونیمو دادم به عشقت بزار پیر بشم

واگذارت کردم به سیگار تو دستم که بجای دستات درگیرشم

تکست آهنگ جدید علی بابا و بهنام اس آی واگذاری

کو اون همه قول و قرارا که به هم میدادیم

حالا چی شد که اینطوری از چشم هم افتادیم

کی بود که می گفت که منم بود و نبود زندگیش

کی بود که بین ما نموند رو ادعای عاشقیش

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محسن میدانی احساسی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش خانوم ایکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید لطیفه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرمین احمدی حس عاشقونه دانلود آهنگ دانلود ترانه حس عاشقونه آرمین احمدی

دانلود آهنگ مهدی احمدوند حالم بده دانلود آهنگ دانلود ترانه حالم بده مهدی احمدوند

دانلود آهنگ حسین توکلی تنها تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تنها تو حسین توکلی

دانلود آهنگ شروین هوای دلگیر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شروین هوای دلگیر

دانلود آهنگ مجید یحیایی عاشقم نیستی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی عاشقم نیستی

دانلود آهنگ ناصر زینعلی عشقمون خاصه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اشوان چرا گریه کردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید اشوان چرا گریه کردم