یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم

آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی,دانلود ترانه شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود اهنگ شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم,متن آهنگ شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود آهنگ جدید,Morteza Sarmadi,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم,تکست آهنگ شکسته دلم مرتضی سرمدی,پخش آنلاین آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم

چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم بیا از وجودت بازم جون بگیرم بیا تا جلویه قدمات بمیرم نمیگی میمیرم تو اینجا نباشی بیا تا دوباره نذارم جدا شی بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام شکسته دلم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Morteza Sarmadi Called Shekaste Delam

آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی,دانلود ترانه شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود اهنگ شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم  دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم,متن آهنگ شکسته دلم مرتضی سرمدی,دانلود آهنگ جدید,Morteza Sarmadi,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی شکسته دلم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم
بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره
چه آشوبه قلبم نگاهتو ندارم تو نیستی عزیزم ببین بیقرارم
بیا و نذار که چشام باز بباره , بیا باز دوباره بیا باز دوباره
بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن
دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم
دانلود آهنگ مرتضی سرمدی شکسته دلم
بیا از وجودت بازم جون بگیرم بیا تا جلویه قدمات بمیرم
نمیگی میمیرم تو اینجا نباشی بیا تا دوباره نذارم جدا شی
بیا آرومه من باش منو نگام کن تویه آغوشه گرمت منو رهام کن
دوباره باز با لبهات منو صدا کن , دوباره باز با لبهات منو صدا کن
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم خدا سخته دوریش شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم نباشی میمیرم شکسته دلم
شکسته دلم شکسته دلم
خدا سخته دوریش شکسته دلم

سید مرتضی سرمدی راد متولد ۱۳۶۱/۹/۱۴در شهر همدان متولد شد او در خانواده ای هنر مند به دنیا آمده است برادر بزرگ تر او سید اسماعیل سرمدی یکی از خوانندگان و آهنگسازان برجسته و بنام میهن عزیزمان است مرتضی از سن شش سالگی کار خوانندگی را آغاز نموده است و همچنین پسر ۹ساله اش میکائیل سرمدی همین راه را در پیش گرفته او هم مثل پدر خود کارش را از شش سالگی آغاز نموده است او هم اکنون در شهر همدان زندگی میکند و مشغول به تدریس پیانو ،کیبورد، سولفژو نت شناسی میباشد و کارهای آهنگسازی ،تنظیم ،ضبط انجام میدهد به گفته مرتضی سرمدی :غذای مورد علاقه اش قرمه سبزی و جوجه کباب است و فیلم اکشن آمریکایی را دوست دارد عاشق رنگ قهوه ای و فسفری میباشد کتاب زیاد میخواند کتاب مورد علاقه اش بوستان و گلستان سعدی است کتاب حافظ و شاملو و سهراب سپهری هم دوست دارد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو الو 3 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر تتلو الو 3

دانلود آهنگ امیر صادقین آواز نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی احمدوند همون خیابون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید علومی تقاص دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک مافی صحنه سازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب بخارایی گذشتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود سعیدی باشو نرو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی باشو نرو

دانلود موزیک ویدیو احسان پایه بهش بگید دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویا بیاتی تقدیر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا بیاتی تقدیر

دانلود آهنگ پازل باند دریا دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پازل باند دریا