یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید وای دلم سامان جلیلی,دانلود اهنگ سامان جلیلی وای دلم,دانلود آهنگ,متن آهنگ وای دلم سامان جلیلی,دانلود موزیک سامان جلیلی وای دلم,تکست آهنگ وای دلم سامان جلیلی,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ وای دلم از سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی وای دلم,دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی وای دلم,دانلود ترانه وای دلم سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,saman jalili vay delam

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی حامد برادران | ترانه سرا : عاطفه حبیبی « Download New Music By Saman Jalili Called Vay Delam

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی حامد برادران | ترانه سرا : عاطفه حبیبی «
Download New Music By Saman Jalili Called Vay Delam

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید وای دلم سامان جلیلی,دانلود اهنگ سامان جلیلی وای دلم,دانلود آهنگ,متن آهنگ وای دلم سامان جلیلی,دانلود موزیک سامان جلیلی وای دلم,تکست آهنگ وای دلم سامان جلیلی,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ وای دلم از سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی وای دلم,دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی وای دلم

عشق من کجای زندگیتم بگو از این روزای پر پر بگو

که میرسیم به آخر بگو

عشق من الان که روبروتم بگو

بگو که آرزوتم بگو تمومه زندگیتم

بگو وای دلم منو میکشه سکوتت

وای دلم عذابم میده نبودت

وای دلم بدون تو نمیتونم

وای دلم نگو از من دل میکنی

وای دلم تو هنوزم عشق منی

وای دلم بدون تو نمیتونم

دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم

عشق من چی مونده از غرورم بگو

چرا من از تو دورم بگو

از این سکوت مبهم بگو

عشق من الان که روبروتم بگو

که میکنی تو ترکم بگو

رسیده روز مرگم بگو

بگو ای دلم منو میکشه سکوتت

وای دلم عذابم میده نبودت

وای دلم بدون تو نمیتونم

وای دلم نگو از من دل میکنی

وای دلم تو هنوزم عشق منی

وای دلم بدون تو نمیتونم

.

.

.

.

.

متن آهنگ تو رو دوست دارم سامان جلیلی

رفت تمومه یادگاریاشو برد، منو به خاطرتمون سپرد قلب من ضربه خورد

نپرس که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو می خرم رفتنت نه نمیشه باورم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوست دارم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوست دارم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تو رو دوست دارم

منو از اشکام بشناس که بفهمی روت حساسم طاقتم کمه

مگه بی عشقت میتونم تو رو باید برگردونم طاقتم کمه دیگه بسمه

تو رفتی و به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشمامو بستم و فقط تو رو صدا زدم

تو رفتی و به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشمامو بستم و فقط تو رو صدا زدم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوست دارم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورم بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوست دارم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سهیل کریمی مهم نیست دانلود آهنگ دانلود اهنگ سهیل کریمی مهم نیست

دانلود فول آلبوم شهرام شکوهی دانلود آهنگ شهرام شکوهی

دانلود آهنگ منصور دیگه رفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو دوست ندارم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو دوست ندارم

دانلود آلبوم احمدرضا شهریاری آخرین بار دانلود آهنگ دانلود البوم آخرین بار احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ پویا بیاتی توی قلب منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بابک جهانبخش طهران دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک جهانبخش طهران

دانلود آهنگ علی اصحابی شاید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلود آهنگ مجید خراطها دارم میرم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید خراطها دارم میرم

دانلود آهنگ محسن سلطان تبار پازل دانلود آهنگ دانلود آهنگ