یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ دانلود موزیک بهرام ساز

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ,دانلود ترانه ساز بهرام,تکست آهنگ ساز بهرام,دانلود اهنگ بهرام ساز,دانلود آهنگ جدید ساز بهرام,دانلود آهنگ جدید بهرام ساز,bahram saz,دانلود آهنگ جدید بهرام,آهنگ ایرانی شاد جدید,متن آهنگ ساز بهرام,دانلود موزیک بهرام ساز,دانلودالبوم جدید بهرام,پخش آنلاین آهنگ بهرام ساز,دانلود آهنگ ساز از بهرام,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز دانلود آهنگ دانلود موزیک بهرام ساز

دانلود آهنگ جدید بهرام به نام ساز همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : بهرام | ترانه سرا : برام نورایی « Download New Music video By Bahram Called Saz

دانلود آهنگ جدید بهرام به نام ساز
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بهرام | ترانه سرا : برام نورایی «
Download New Music video By Bahram Called Saz

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بهرام نورایی ساز  دانلود آهنگ,دانلود ترانه ساز بهرام,تکست آهنگ ساز بهرام,دانلود اهنگ بهرام ساز,دانلود آهنگ جدید ساز بهرام,دانلود آهنگ جدید بهرام ساز,bahram saz,دانلود آهنگ جدید بهرام,آهنگ ایرانی شاد جدید,متن آهنگ ساز بهرام,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بهرام نورایی ساز

تو دریایی و من قطره

تو یه کوهی و من صخره

اصلن تو خوبی من بد

من اونم که دنیا رو نمی فهمه

تو این دنیای که یکی پادشاهه و اون یکی برده

من واسه دلم زندم

اونم خوشحاله از کاری که کرده

منمو یه آسمون صاف شده سقف واسه خونه ها

منمو و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده

منم اون پسرک خام،پسر ناخلف بابام

واسمم مهم نیست امروز جمعست تا سه شنبه

گور بابای غم من میرسم به چیزی که لایقم

شاید توی زندگیم له شدم ولی تموم میشه با خنده

منم و صدای من این صدامه میمونه جای من

منکه رفتنیم و بعد رفتم معلوم میشه کی حقه

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

فکرشم نمی کردم که یه روزی روزگاری بعدا زل بزنم تو چش مشکلاتم و بهشون بگم که خوشبختم

آخ تو یه احمق خوشحالی از روزهای سختم

وقتی خوشیمو می بینی گور میگیری  و من تو قدم بعدم

منم و این تن بی گناه می نویسم زیر نور ماه

پشیمونم نشدم هیچوقت از کارایی که کردم

منم و این کله خراب منم و این لیوان شراب

منم و این حرفای که بیرون میزنه از قلبم

فقط با یه لبخند میشه خیلی  مشکلاتو حل کرد

مگه آدمایی مثل تو نباشن که نمک بپاشن روی زخمم

بگو کدوم ور در خونست فرقش چیه نمی دونم

وقتی قصه به ته برسه منم اون کلاغ بی خونم

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

همه با هم غریبه ان فقط چشا رو بستن و چریدن

آدما از کنار هم رد شدن ولی حتی همدیگرو ندیدن

به هم میگن عزیزم ولی شاید فقط  از رو غریزست

اونا فقط می خوان رو هم بخوابن تا اینکه بفهمن ماده و نری هست

منم بین دروغ و کلک منم مثل چرخ و فلک

مثل رفیقای شبیه آدمم دور خودم چرخیدم

منم تو این بوم پر رنج منم تو این صلح مثل جنگ

تو این زندگی مثل مرگ به دنبال حقیقت

بعد از این شهر پر دروغ بعد از این گنبد کبود

شاید یه جفت بال بهم بدن و یه جایی واسه پریدن

داداشا و خواهرای من یعنی همین آدما بد زندگیمو کشتن ولی من

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امید علومی حس خوبی نیست دانلود آهنگ دانلود موزیک امید علومی حس خوبی نیست

دانلود آهنگ ندیم فریب دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ سروش یعقوبی ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax زل نزن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ سعید کرمانی خبر حالتو دانلود آهنگ دانلود اهنگ سعید کرمانی خبر حالتو

دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر فرجام عشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان صدای پات دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان

دانلود آهنگ حامد پهلان سنگ تراشون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سنگ تراشون حامد پهلان

دانلود آهنگ بابک جهانبخش سکوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ