یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

کد پخش آنلاین آهنگ بنیامین بهادری به نام بمونه,دانلود آهنگ پاپ,download new music,دانلود اهنگ بنیامین بهادری بمونه,دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری,benyamin bahadori bemoone,بنیامین بهادری بمونه,کد پیشواز آهنگ های بنیامین بهادری,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بمونه,متن شعر آهنگ بنیامین بهادری بمونه,تکست آهنگ بمونه از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ بمونه از بنیامین بهادری

دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : بنامین بهادری محمد مجرلو | ترانه سرا : فرید احمدی  « Download New Music By Benyamin Bahadori Called Bemone

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بنامین بهادری محمد مجرلو | ترانه سرا : فرید احمدی  «
Download New Music By Benyamin Bahadori Called Bemone

کد پخش آنلاین آهنگ بنیامین بهادری به نام بمونه,دانلود آهنگ پاپ,download new music,دانلود اهنگ بنیامین بهادری بمونه,دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری,benyamin bahadori bemoone,بنیامین بهادری بمونه,کد پیشواز آهنگ های بنیامین بهادری,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بنیامین بهادری بمونه

من به تو احساس مالکیت دارم

تو نترس از حرفم چون حسن نیت دارم

همه ی قلبت رو من تصرف کردم

خیلی راحت اینجا من توقف

من رو  رفتارای تو تعصب دارم

این دلیل عشق دوستم خب دارم

من فقط رو عشقت تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرم تو بپوشی و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشی تو بنوشی و خودم

دانلود آهنگ جدید بنامین بهادری بنام بمونه

من رو  رفتارای تو تعصب دارم

این دلیل عشق دوستم خب دارم

من فقط رو عشقت تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گل رز دارم دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرم و تو بپوشی و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشی تو بنوشی و خودم

من خودم دوست دارم نگرانت باشم

توی هر لحظه در جریانت باشم

من خودم دوست دارم هیجانت باشم

دایما مورد امتحانت باشم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام ربابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان ربابه

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی لیست سیاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پوکر بنام قسمت 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پوکر

دانلود آهنگ افشین بنام جون جون دانلود آهنگ دانلود ترانه جدید افشین جون جون

دانلود آهنگ بابک جهانبخش دریا دانلود آهنگ تکست آهنگ دریا از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ علی بابا پاتوق همیشگی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پاتوق همیشگی علی بابا

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام آشوب دانلود آهنگ دانلود آهنگ آشوب مهدی یراحی

دانلود آهنگ محمد بی باک بی خوابی دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود فول آلبوم یاس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاس

دانلود آهنگ عماد بنام حرفای بد دانلود آهنگ دانلود آهنگ