یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

mani jami mano to,متن آهنگ من و تو مانی جامی,دانلود آهنگ جدید مانی جامی من و تو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ,تکست آهنگ من و تو مانی جامی,دانلود آهنگ من و تو با صدای مانی جامی,دانلود آهنگ جدید مانی جامی,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مانی جامی به نام من و تو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مانی جامی  « Download New Music By Mani Jami Called Mano To

دانلود آهنگ جدید مانی جامی به نام من و تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مانی جامی  «
Download New Music By Mani Jami Called Mano To

mani jami mano to,متن آهنگ من و تو مانی جامی,دانلود آهنگ جدید مانی جامی من و تو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو  دانلود آهنگ,تکست آهنگ من و تو مانی جامی,دانلود آهنگ من و تو با صدای مانی جامی,دانلود آهنگ جدید مانی جامی,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر اهنگ مانی جامی بنام من و تو

 هر جا که میرم تب عشقت منو میگیره

کی مثل من از دیدنت روحیه میگیره

نفسم واسه تو میره

می خوام پیشم بشینی

کجایی تو ببینی که اسمم از یاد من میره

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمی تونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا منم اینجور باشم

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمی تونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا منم اینجور باشم

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو

 بمون که هر چی در بسست رو به من وا شه

تا اینکه دنیام مثل چشمای تو زیبا شه

هر چی که تو بگی باشه

دل و از همه کندم

اگه می خوای بخندم

باید باشی این تنها راهشه

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمی تونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا.منم اینجور باشم

من عزیزم حاضرم با تو هر جایی برم

من نمی تونم ازت دور باشم

من با تو بهترم از همه دیوونه ترم

تو بمون تا منم اینجور باشم

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود موزیک ویدیو بهزاد پکس بنام دیونه منم دانلود آهنگ دانلود موزیک

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری از تو میگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش منو ول کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

دانلود آهنگ پویا بنام رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رابطه پویا

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax همین الان یهویی دانلود آهنگ تکست آهنگ همین الان یهویی بهزاد پکس

دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی

دانلود آهنگ امین رستمی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ amin rostami به نام دریا

دانلود آهنگ عماد بنام خیلی مهمی دانلود آهنگ عماد خیلی مهمی

دانلود آلبوم علی پرمهر یاغیش آلتیندا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پرمهر