یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

دانلود آهنگ جدید,علی بابا خیابون,تکست آهنگ خیابون از علی بابا,متن آهنگ خیابون علی بابا,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ علی بابا خیابون,کد پخش آنلاین آهنگ علی بابا به نام خیابون,کد پیشواز آهنگ های علی بابا,تکست آهنگ خیابون علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی بابا خیابون,دانلود آهنگ علی بابا و بهنام si بنام خبالون,متن شعر آهنگ علی بابا خیابون,دانلود آهنگ خیابون از علی بابا,ali baba khiyaboon,آهنگ ایرانی برای ماشین,download new music

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

ببین چیکار کردی که از عالمو آدم شاکیم از اینو اون نپرس که من الان کجامو با کیم حتی بهت حق نمیدم یه بار دیگه صدام کنی دیگه حواسم به تو نیست حق نداری نگام کنی حیفه احساسی که له شد اعتمادی که ترک خورد حیف اشکایی که هر شب آبرویه دلمو برد حیفه من که ساده بودم دل به حرفات باخته بودم حیفه روزایی که با تو تو خیالم ساخته بودم چند وقت پیش مسیرم اشتباهی به همون خیابونی خورد که بار اول دیدمت تو گلم بودی اینقدر رسیدی به خودت که آخر چیدنت تو خیابون بوی تورو میده همون عطری که اونروز با هم خریدیم دانلود آهنگ علی بابا بنام خبالون بوی خاطراتت همون حرفی که زیر بارون به هم میزدیم هوا بارونی بود جفتمون زیر یه چتر چقد دعا کردیم ازم جدا نشیم یه وقت هوا تاریک که شد جفتمون زیر نو رچراغ جای همیشگیمون نیمکته تو پارک یادت میاد اون بچه بازیات به جوونیت قسم همون بچه بازیات گرفت جوونیمو ازم به هر کی رسیدم فقط حرف از تو بود از خودت لباسات از رنگ موت حتی اینم به گوشم رسوندن که یه شب مست از حال رفته بود میگن که با همه برو بیا داری پایه ی عشقو حالو شب زنده داری ولی هر چیم که شلوغ باشه دورت تو هیچی نیست تو بی من تنهایی حیفه احساسی که له شد اعتمادی که ترک خورد حیف اشکایی که هر شب آبرویه دلمو برد حیفه من که ساده بودم دل به حرفات باخته بودم حیفه روزایی که با تو تو خیالم ساخته بودم

دانلود آهنگ جدید علی بابا بهنام SI به نام خیابون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهرام GH | ترانه سرا : علی بابا «
Download New Music By Ali Baba Called Khiabon

دانلود آهنگ جدید,علی بابا خیابون,تکست آهنگ خیابون از علی بابا,متن آهنگ خیابون علی بابا,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ علی بابا خیابون,کد پخش آنلاین آهنگ علی بابا به نام خیابون,کد پیشواز آهنگ های علی بابا,تکست آهنگ خیابون علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا بنام خیابون

ببین چیکار کردی که از عالمو آدم شاکیم
از اینو اون نپرس که من الان کجامو با کیم
حتی بهت حق نمیدم یه بار دیگه صدام کنی
دیگه حواسم به تو نیست حق نداری نگام کنی
حیفه احساسی که له شد اعتمادی که ترک خورد
حیف اشکایی که هر شب آبرویه دلمو برد
حیفه من که ساده بودم دل به حرفات باخته بودم
حیفه روزایی که با تو تو خیالم ساخته بودم
چند وقت پیش مسیرم اشتباهی به همون خیابونی خورد که بار اول دیدمت
تو گلم بودی اینقدر رسیدی به خودت که آخر چیدنت
تو خیابون بوی تورو میده همون عطری که اونروز با هم خریدیم
دانلود آهنگ علی بابا بنام خبالون
بوی خاطراتت همون حرفی که زیر بارون به هم میزدیم
هوا بارونی بود جفتمون زیر یه چتر چقد دعا کردیم ازم جدا نشیم یه وقت
هوا تاریک که شد جفتمون زیر نو رچراغ جای همیشگیمون نیمکته تو پارک
یادت میاد اون بچه بازیات
به جوونیت قسم همون بچه بازیات گرفت جوونیمو ازم
به هر کی رسیدم فقط حرف از تو بود از خودت لباسات از رنگ موت
حتی اینم به گوشم رسوندن که یه شب مست از حال رفته بود
میگن که با همه برو بیا داری پایه ی عشقو حالو شب زنده داری
ولی هر چیم که شلوغ باشه دورت تو هیچی نیست تو بی من تنهایی
حیفه احساسی که له شد اعتمادی که ترک خورد
حیف اشکایی که هر شب آبرویه دلمو برد
حیفه من که ساده بودم دل به حرفات باخته بودم
حیفه روزایی که با تو تو خیالم ساخته بودم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ پویا بنام رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رابطه پویا

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax همین الان یهویی دانلود آهنگ تکست آهنگ همین الان یهویی بهزاد پکس

دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی

دانلود آهنگ امین رستمی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ amin rostami به نام دریا

دانلود آهنگ عماد بنام خیلی مهمی دانلود آهنگ عماد خیلی مهمی

دانلود آلبوم علی پرمهر یاغیش آلتیندا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پرمهر

دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ اددی عطار بنام دوره گرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو اونی که فکر فرداشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص دانلود آهنگ دانلود آلبوم