یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

کد پخش آنلاین آهنگ رضایا به نام فقط بعضی وقتا,دانلود آهنگ فقط بعضی وقتا از رضایا,دانلود آهنگ جدید رضایا فقط بعضی وقتا,تکست آهنگ فقط بعضی وقتا رضایا,تکست آهنگ فقط بعضی وقتا از رضایا,متن شعر آهنگ رضایا فقط بعضی وقتا,دانلود آهنگ رپ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد,دانلود اهنگ رضایا فقط بعضی وقتا,رضایا فقط بعضی وقتا,متن آهنگ فقط یعضی وقتا رضایا,دانلود آهنگ جدید رضایا

دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام فقط بعضی وقتا از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : رضایا سعید شمس | ترانه سرا : رضایا « Download New Music By Rezaya Called Faghat Bazi Vaghta

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام فقط بعضی وقتا از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : رضایا سعید شمس | ترانه سرا : رضایا «
Download New Music By Rezaya Called Faghat Bazi Vaghta

کد پخش آنلاین آهنگ رضایا به نام فقط بعضی وقتا,دانلود آهنگ فقط بعضی وقتا از رضایا,دانلود آهنگ جدید رضایا فقط بعضی وقتا,تکست آهنگ فقط بعضی وقتا رضایا,تکست آهنگ فقط بعضی وقتا از رضایا,متن شعر آهنگ رضایا فقط بعضی وقتا,دانلود آهنگ رپ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا

 بعضی وقتها فقط دلم تنگ میشه برات

بعضی وقتها توی گوشمه صدات

بعضی وقتها .. باور کن فقط بعضی وقتها

بعضی رو زها دوس دارم بدونم کجایی

بعضی شبا شده توی خوابم بیای

بعضی شبا … جالبه فقط بعضی شبا

بعضی روزا یکم استرس دارم

آخه حس میکنم هنوز بهت حس دارم

بعضی وقت ها یکم ازت حرص دارم

بعضی روزا خنده هات یادم میاد

بعضی روزا غصه دارم خیلی زیاد

بعضی شبا دلم فقط تو رو میخواد

مثل تو که اشکایه منو بعضی وقت ها میدیدی

دانلود آهنگ رضایا بنام فقط بعضی وقتا

حرفامو فقط بعضی وقت ها میشنیدی

مطمئن بودی دوست دارم

اما واست مهم نبود

تو بودی که ادعات میشد مال منی

گفتی هر جا که برم دنیال منی

چرا پس هیچ حرفی نمیزنی
♪♪♪♪♪♪♪♪

بعضی وقتها تنها لب دریا میشینم

تو خیالم آینده رو با تو میبینم

بعضی وقت ها … چه سخته فقط بعضی وقت ها

بعضی وقت ها حوصله ی خودمم ندارم

بگو تو رو کجای دلم بزارم

د بگو .. بگو

بعضی وقتها انگاری که طلسمم کردی

تو وجود خسته من یه حس سردی

من اینجوری بی طاقتو تو انقدر خونسردی

بعضی کارات به دل من نمیشینه

حتی روبروم وایسی چشام نمیبینه

آره بعضی وقت ها حال و روز من اینه

مثل تو که اشکایه منو بعضی وقت ها میدیدی

حرفامو فقط بعضی وقت ها میشنیدی

مطمئن بودی دوست دارم

اما واست مهم نبود

تو بودی که ادعات میشد مال منی

گفتی هر جا که برم دنیال منی

چرا پس هیچ حرفی نمیزنی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ اددی عطار بنام دوره گرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو اونی که فکر فرداشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بنام احساسی دانلود آهنگ مهدی احمدوند

دانلود آلبوم حمید عسکری بنام از عشق دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ ساسی مانکن بد شد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم دانلود آهنگ محسن منفرد نمیتونم

دانلود آهنگ امید رمضانی حرفای تکراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام ربابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان ربابه