یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم دانلود آهنگ محسن منفرد نمیتونم

کد پیشواز آهنگ های محسن منفرد,mohsen monfared nemitonam,دانلود آهنگ جدید محسن منفرد,تکست آهنگ نمیتونم محسن منفرد,دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ محسن منفرد نمیتونم,دانلود آهنگ جدید محسن منفرد نمیتونم,آهنگ ایرانی برای ماشین,download new music,دانلود آهنگ نمیتونم از محسن منفرد,متن آهنگ نمیتونم محسن منفرد,تکست آهنگ نمیتونم از محسن منفرد,کد پخش آنلاین آهنگ محسن منفرد به نام نمیتونم,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ محسن منفرد نمیتونم,محسن منفرد نمیتونم,دانلود آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم دانلود آهنگ محسن منفرد نمیتونم

دانلود آهنگ جدید محسن منفرد به نام نمیتونم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن منفرد مصطفی روزگار | ترانه سرا : محسن منفرد  « Download New Music By Mohsen Monfared Called Nemitonam

دانلود آهنگ جدید محسن منفرد به نام نمیتونم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن منفرد مصطفی روزگار | ترانه سرا : محسن منفرد  «
Download New Music By Mohsen Monfared Called Nemitonam

کد پیشواز آهنگ های محسن منفرد,mohsen monfared nemitonam,دانلود آهنگ جدید محسن منفرد,تکست آهنگ نمیتونم محسن منفرد,دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ محسن منفرد نمیتونم,دانلود آهنگ جدید محسن منفرد نمیتونم,آهنگ ایرانی برای ماشین,download new music,دانلود آهنگ نمیتونم از محسن منفرد,متن آهنگ نمیتونم محسن منفرد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم

زندگی میگذره اما دل من طاقت نداره

تنها آرزوم همینه که تو برگردی دوباره

همه آدما می دونن بی تو این دنیا قشنگ نیست

من دلم خیلی گرفته کی دلت واست تنگ نیست

من انتظار دیدن نگاهتو دارم

نمی تونم بیشتر از این نمیشه دووم بیارم

تو نمی دونی چقد دلم هواتو کرده

تو نمیدونی بی تو این زندگی سرده

دانلود آهنگ جدید محسن منفرد بنام نمیتونم

خیلی دوست دارم تموم شه

لحظه های بی تو بودن

بی تو هیچ شوقی نمونده

خیلی سرد و ساکتم من

تو که برگردی یه دنیا از غمم آزاد میشه

دل خیلیا برای بودن تو شاد میشه

من انتظار دیدن نگاهتو دارم

نمی تونم بیشتر از این نمیشه دووم بیارم

تو نمی دونی چقد دلم هواتو کرده

تو نمیدونی بی تو این زندگی سرده

من انتظار دیدن نگاهتو دارم

نمی تونم بیشتر از این نمیشه دووم بیارم

تو نمی دونی چقد دلم هواتو کرده

تو نمیدونی بی تو این زندگی سرده

 

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امید رمضانی حرفای تکراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام ربابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان ربابه

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی لیست سیاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پوکر بنام قسمت 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پوکر

دانلود آهنگ افشین بنام جون جون دانلود آهنگ دانلود ترانه جدید افشین جون جون

دانلود آهنگ بابک جهانبخش دریا دانلود آهنگ تکست آهنگ دریا از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ علی بابا پاتوق همیشگی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پاتوق همیشگی علی بابا

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام آشوب دانلود آهنگ دانلود آهنگ آشوب مهدی یراحی

دانلود آهنگ محمد بی باک بی خوابی دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی