یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آلبوم مخاطب خاص,دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی با لینک مستقیم,دانلود آلبوم Ali Abdolmaleki مخاطب خاص,متن آهنگ های آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی,دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی,دانلود البوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی,دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی,دانلود آلبوم,ali abdolmaleki mokhatebe khas,تکست آهنگ آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی,علی عبدالمالکی

دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص دانلود آهنگ دانلود آلبوم

 هوا دونفرس ، تو نیستى پیش من دلم تنگه واسه باتو قدم زدن هوا دونفرس ، جاى تو خالیه کجایی ببینى ، کجایی عشق من ******************************************************** وایسا ، باید جواب قلبى که عاشق کردی رو بدى وایسا ، هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگى وایسا ، باید تموم خاطره هامو به من پس بدى ******************************************************** دلم مونده رو دستم ، هنوز منتظر هستم برم یا که بمونم ، آخه بدجورى خستم واست دل بى قراره ، چشات گیرایی داره دلم مونده رو دستم ، چى میشه بگى آره ******************************************************** چى باعث شده چشمات اشکى بشه چى تونسته بغض تورو بشکنه … عشق من تمام خوشى هاى من مال تو تمام غماى تو سهم منه … عشق من چى باعث شده اینجورى دلخورى چى میخواى بگى ، حرفاتو میخورى چى باعث شده خسته اى از همه تو حرفات یه دنیا غمو ماتمه … عشق من

دانلود آلبوم جدید علی عبذالمالکی به نام مخاطب خاص از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مهران عباسی کاووس حسینی معین راهبر فرشاد یزدی مجید اصلاحی پازل باند
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی زهرا عاملی نرگس جعفری امیر پیرنهان مهرزاد امیرخانی   «
Download New Album Ali Abdolmaleki Called Mokhatabe Khas

دانلود آلبوم مخاطب خاص,دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی با لینک مستقیم,دانلود آلبوم Ali Abdolmaleki مخاطب خاص,متن آهنگ های آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی,دانلود آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص  دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی,دانلود البوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی,دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی,دانلود آلبوم,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص :

۰۱ Hava Donafarast.mp3
۰۲ Vaysa.mp3
۰۳ Delam Monde Rou Dastam.mp3
۰۴ Eshghe Man.mp3
۰۵ Mokhatabe Khas.mp3
۰۶ Akse Labe Darya.mp3
۰۷ Yehoyi.mp3
۰۸ Sakhteh.mp3
۰۹ Tike Kalaam.mp3
۱۰ Bi Jahat Nist.mp3
۱۱ Hava Barouniye.mp3
۱۲ To Hagh Nadari.mp3
۱۳ Geryeh Nakoun.mp3
۱۴ Hamsayeh.mp3
۱۵ Nashod.mp3

متن دموی آهنگ های آلبوم مخاطب خاص

********************************************************

 هوا دونفرس ، تو نیستى پیش من
دلم تنگه واسه باتو قدم زدن
هوا دونفرس ، جاى تو خالیه
کجایی ببینى ، کجایی عشق من
********************************************************
وایسا ، باید جواب قلبى که عاشق کردی رو بدى
وایسا ، هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگى
وایسا ، باید تموم خاطره هامو به من پس بدى
********************************************************
دلم مونده رو دستم ، هنوز منتظر هستم
برم یا که بمونم ، آخه بدجورى خستم
واست دل بى قراره ، چشات گیرایی داره
دلم مونده رو دستم ، چى میشه بگى آره
********************************************************
چى باعث شده چشمات اشکى بشه
چى تونسته بغض تورو بشکنه … عشق من
تمام خوشى هاى من مال تو
تمام غماى تو سهم منه … عشق من
چى باعث شده اینجورى دلخورى
چى میخواى بگى ، حرفاتو میخورى
چى باعث شده خسته اى از همه
تو حرفات یه دنیا غمو ماتمه … عشق من

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بنام احساسی دانلود آهنگ مهدی احمدوند

دانلود آلبوم حمید عسکری بنام از عشق دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ ساسی مانکن بد شد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن منفرد بنام نمیتونم دانلود آهنگ محسن منفرد نمیتونم

دانلود آهنگ امید رمضانی حرفای تکراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین بهادری بمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام ربابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان ربابه

دانلود آهنگ سیاوش یوسفی لیست سیاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پوکر بنام قسمت 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پوکر

دانلود آهنگ افشین بنام جون جون دانلود آهنگ دانلود ترانه جدید افشین جون جون