یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یامین تجلی بنام فریاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

کد پیشواز آهنگ های یامین تجلی,کد پخش آنلاین آهنگ یامین تجلی به نام فریاد,yamin tajalli faryad,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ یامین تجلی فریاد,تکست آهنگ فریاد از یامین تجلی,یامین تجلی فریاد,download new music,دانلود آهنگ جدید یامین تجلی فریاد,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ فریاد از یامین تجلی,متن شعر آهنگ یامین تجلی فریاد,دانلود آهنگ جدید یامین تجلی,دانلود آهنگ یامین تجلی بنام فریاد دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یامین تجلی بنام فریاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید یامین تجلی  به نام فریاد از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سامیار یگانه | ترانه سرا : یامین تجلی « Download New Music By Yamin Tajalli Called Faryad

دانلود آهنگ جدید یامین تجلی  به نام فریاد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سامیار یگانه | ترانه سرا : یامین تجلی «
Download New Music By Yamin Tajalli Called Faryad

کد پیشواز آهنگ های یامین تجلی,کد پخش آنلاین آهنگ یامین تجلی به نام فریاد,yamin tajalli faryad,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ یامین تجلی فریاد,تکست آهنگ فریاد از یامین تجلی,یامین تجلی فریاد,download new music,دانلود آهنگ جدید یامین تجلی فریاد,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ یامین تجلی بنام فریاد

رد شدیم مثل یه سایه از تو آفتاب وجودم

به من اعتنا نکردی وقتی دلتنگ تو بودم

رد شدی تا که جدایی توی قلبمون بشینه

تا طلسم بی کسیمون رنگ دوریتو ببینه

من یه روزی همه رویام لمس دستای تو بودش

دست تقدیر و جدایی قلب تنگمو شکوندش

حالا من موندم و یک در که تو رو یادم میاره

بعد تو حتی خدا هم منو دیگه دوس نداره

دانلود آهنگ یامین تجلی بنام فریاد

رد شدی مثل یه سایه از تو آفتاب وجودم

به من اعتنا نکردی وقتی دلتنگ تو بودم

رد شدی تا که جدایی توی قلبمون بشینه

تا طلسم بی کسیمون رنگ دوریتو ببینه

من یه روزی همه رویام لمس دستای تو بودش

دست تقدیر و جدایی قلب تنگمو شکوندش

حالا من موندم و یک در که تو رو یادم میاره

بعد تو حتی خدا هم منو دیگه دوس نداره

من یه روزی توی.رویام یه فرشته از تو ساختم

از تو آیینه ی چشمات عشق پاکتو شناختم

آرزو کردم که باشم گوشه ای از قلب پاکت

با تو فریادم و بی تو من میشم یه ساز ساکت

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام نیایش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی یگانه بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان بنام پشت پنجره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امید جهان پشت پنجره

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام آه ای خدا دانلود آهنگ mortaza pashaei ah ey khoda

دانلود آهنگ علی بابا نپرس حالمو دانلود آهنگ تکست آهنگ نپرس حالمو علی بابا

دانلود آهنگ مسعود سعیدی بنام خاطره ها دانلود آهنگ تکست آهنگ خاطره ها مسعود سعیدی

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام نازنین دانلود آهنگ حامد پهلان نازنین

دانلود آهنگ فتاح فتحی بنام سخته دانلود آهنگ دانلود اهنگ جدید فتاح فتحی به نام سخته

دانلود آهنگ حمزه ملکی بنام بهاره من دانلود آهنگ حمزه ملکی

دانلود آهنگ یاسر محمودی هر چقدر خوب باشم دانلود آهنگ یاسر محمودی