یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت از نوید حکیمی

download new music,دانلود اهنگ نوید حکیمی عادت,کد پخش آنلاین آهنگ نوید حکیمی به نام عادت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی,دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی عادت,دانلود آهنگ عادت از نوید حکیمی,نوید حکیمی عادت,دانلود اهنگ جدید,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ عادت از نوید حکیمی,کد پیشواز آهنگ های نوید حکیمی,متن شعر آهنگ نوید حکیمی عادت,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت از نوید حکیمی

اگر چه نمیخوام غم چهرتو اگر چه نمیخوام مجبور شی ولی جای خالیت منو میکشه من عادت ندارم ازم دور شی من عادت ندارم تحمل کنم به چشم غریبه گرفتار شی یه جا غیر از این قلب خوابت بره تو قلب یکی دیگه بیدار شی نمیتونم این خالیو پر کنم تمیتونم از چشم تو بگذرم تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم با آتیش بی رحم این زندگی نشستم به جای دوتامون گلم تبر قصد جون تو هم کرده بود شکستم به جای دوتامون گلم اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشق من به فکر شبای پر از برف باش زمستونو یادت نره عشق من دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت پریشون تر از من تو این شهر بیا بمون و بشین و بخند من از جاده های خطر رد شدم درارو رو به خیابون ببند تو هم مثل من مات این جاده ای تو هم حال و روزت یکم ناخوشه من از این همه فاصله خسته ام غم دوری تو منو میکشه نمیتونم این خالیو پر کنم تمیتونم از چشم تو بگذرم تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم با آتیش بی رحم این زندگی نشستم به جای دوتامون گلم تبر قصد جون تو.هم کرده بود شکستم به جای دوتامون گلم اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشق من به فکر شبای پر از برف باش زمستونو یادت نره عشق من دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت

دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی به نام عادت از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میلاد بابایی رضا فوادیان | ترانه سرا : علیرضا آذر «
Download New Music By Navid Hakimi Called Adat

download new music,دانلود اهنگ نوید حکیمی عادت,کد پخش آنلاین آهنگ نوید حکیمی به نام عادت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی,دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی عادت,دانلود آهنگ عادت از نوید حکیمی,نوید حکیمی عادت,دانلود اهنگ جدید,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ عادت از نوید حکیمی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ نوید حکیمی بنام عادت

اگر چه نمیخوام غم چهرتو اگر چه نمیخوام مجبور شی
ولی جای خالیت منو میکشه من عادت ندارم ازم دور شی
من عادت ندارم تحمل کنم به چشم غریبه گرفتار شی
یه جا غیر از این قلب خوابت بره تو قلب یکی دیگه بیدار شی
نمیتونم این خالیو پر کنم تمیتونم از چشم تو بگذرم
تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم
با آتیش بی رحم این زندگی نشستم به جای دوتامون گلم
تبر قصد جون تو هم کرده بود شکستم به جای دوتامون گلم
اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشق من
به فکر شبای پر از برف باش زمستونو یادت نره عشق من
دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت
پریشون تر از من تو این شهر بیا بمون و بشین و بخند
من از جاده های خطر رد شدم درارو رو به خیابون ببند
تو هم مثل من مات این جاده ای تو هم حال و روزت یکم ناخوشه
من از این همه فاصله خسته ام غم دوری تو منو میکشه
نمیتونم این خالیو پر کنم تمیتونم از چشم تو بگذرم
تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم
با آتیش بی رحم این زندگی نشستم به جای دوتامون گلم
تبر قصد جون تو.هم کرده بود شکستم به جای دوتامون گلم
اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشق من
به فکر شبای پر از برف باش زمستونو یادت نره عشق من
دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محیار بزازان بنام لیلا دانلود آهنگ محیار بزازان لیلا

دانلود آهنگ مجتبی صفری بنام خوش اومدی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام برگرد دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده برگرد

دانلود آهنگ سعید مبرهن بنام حیدر بابا دانلود آهنگ سعید مبرهن حیدر بابا

دانلود آهنگ یاحا کاشانی بنام قلبی که تنها شه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی ابریشمیان بنام حس مبهم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی ابریشمیان

دانلود آهنگ یامین تجلی بنام فریاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام نیایش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی یگانه بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان بنام پشت پنجره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امید جهان پشت پنجره