یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی

دانلود آرشیو سامان جلیلی,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی در فایل زیپ,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود تمام آهنگ های سامان جلیلی,دانلود فول البوم سامان جلیلی,دانلود تک آهنگ ها سامان جلیلی,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی با لینک مستقیم,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی با کیفیت 320,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی جدید 94,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی یکجا,دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی,دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,آهنگ ایرانی,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد ۱۳۷۰ ، متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل ،از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم . دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا… آملی بودم.در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند …اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا… حتما در وقت مناسب کاملش میکنم . تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و ۳ تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده. تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره. و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی از رسانه پاپ آهنگ

شامل تمام آلبوم و تک آهنگهای منتشر شده به همراه لینک مستقیم بصورت فایل زیپ و تکی

Download Full Album Saman Jalili

دانلود آرشیو سامان جلیلی,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی در فایل زیپ,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود تمام آهنگ های سامان جلیلی,دانلود فول البوم سامان جلیلی,دانلود تک آهنگ ها سامان جلیلی,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی با لینک مستقیم,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی با کیفیت 320,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی جدید 94,دانلود فول آلبوم سامان جلیلی یکجا,دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی,

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آلبوم پرتگاه

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

این آلبوم شامل تراک های زیر می باشد :

تشویش | شعله دار | چی میشه | حرف دلم سر به هوا | حبس ابد | اعتراف | بهونه | کلانجار | دست بردار | به جونه تو | حالم بده | مرد

آلبوم کالکشن

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

این آلبوم شامل تراک های زیر می باشد :

عشق من | کار من نیست | کاری به کارم نداری | عشق من – ریمیکس | تاوان | بی قرار | کاری به کارم نداری – ریمیکس | تلافی | زمونه | ریمیکس آلبوم

تک آهنگ ها

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

تک آهنگها شامل تراک های زیر می باشد :

جنون | آخرین نفس | آرامش | بازیچه | چرا | عشق من – ریمیکس | فرصت زندگی | حقیقتای امروز | حال خرابای این روزت | حواست نیست | حصار | حس آرامش | حس آرامش – زنده | حس آرامش – ورژن جدید | حس آرامش – ریمیکس | کار چشات | کار من نیست – ریمیکس | کاری به کارم نداری | مجازات | رفیق نیمه راه | سردرگم | تردید

*************************************

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی

***************************************************

بیوگرافی سامان جلیلی از زبان خودش :

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد ۱۳۷۰ ، متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل ،از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .
دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا… آملی بودم.در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند …اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا… حتما در وقت مناسب کاملش میکنم . تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و ۳ تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده. تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره.
و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام فاز خونه دانلود آهنگ تکست آهنگ امیر تتلو فاز خونه

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجتبی حاجی عباسی بنام تعارف دانلود آهنگ تکست آهنگ تعارف از مجتبی حاجی عباسی

دانلود آهنگ نوید حکیمی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت از نوید حکیمی

دانلود آهنگ محیار بزازان بنام لیلا دانلود آهنگ محیار بزازان لیلا

دانلود آهنگ مجتبی صفری بنام خوش اومدی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام برگرد دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده برگرد

دانلود آهنگ سعید مبرهن بنام حیدر بابا دانلود آهنگ سعید مبرهن حیدر بابا

دانلود آهنگ یاحا کاشانی بنام قلبی که تنها شه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی ابریشمیان بنام حس مبهم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی ابریشمیان