یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دانلود فول آلبوم,دانلود آلبوم خونه غرور مهدی احمدوند,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند با لینک مستقیم,دانلود تک آهنگ های مهدی احمدوند,دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند,دانلود آلبوم موج منفی مهدی احمدوند,download fullalbum mehdi ahmadvand,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند,دانلود آلبوم نقطه ضعف مهدی احمدوند,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود فول آرشیو مهدی احمدوند,فول آلبوم مهدی احمدوند

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دل نشکن | یار من | دارم از دست میدمت | کار چشمت | الکی | اره تنها شدم | عاشق شدم | ازم بریدی | باور | بیخیال | بغض | داد بزن | دست عمو | دل بستم | دل نشکن | دوست دارم | عشق اول – ورژن جدید | عشق اول | اشتباه | حرف دلم | خواب پریشون | خیلی دیره | خیلی دوست دارم یه روز | نقاشی | نارفیق | نقطه ضعف | عمر منی | روتو کم کن | روزهای دور از تو | ساعت رفتن | تنهام نزار | یاد من | یه بهوونه | یه شاخه گل – ریمیکس | یار من – اجرا با حامد برادران

دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند از رسانه پاپ آهنگ

شامل تمام آلبوم و تک آهنگهای منتشر شده به همراه لینک مستقیم بصورت فایل زیپ و تکی

Download Full Album Mehdi Ahmadvand

دانلود فول آلبوم,دانلود آلبوم خونه غرور مهدی احمدوند,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند با لینک مستقیم,دانلود تک آهنگ های مهدی احمدوند,دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند,دانلود آلبوم موج منفی مهدی احمدوند,download fullalbum mehdi ahmadvand,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند,دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند,دانلود آلبوم نقطه ضعف مهدی احمدوند,دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند  دانلود آهنگ,

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آلبوم خونه غرور

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

این آلبوم شامل تراک های زیر می باشد :

دوست دارم

صاف و ساده

دلواپسی

خونه غرور

یار من

بن بست

بی معرفت

بی خیال

دل من

خیال بی کسی

آلبوم موج منفی

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

این آلبوم شامل تراک های زیر می باشد :

موج منفی

یه شاخه گل

قریبونه

التهاب

عمر منی

خیلی دیره

قسم

خیلی دوست دارم یه روز

دیگه دوست ندارم

یه بهونه

آلبوم نقطه ضعف

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

این آلبوم شامل تراک های زیر می باشد :

عشق اول

نارفیق

ساعت رفتن

یاد من

نقطه ضعف

خواب پریشون

تنهام نزار

دل بستم

دلم میخواست

یه شاخه گل

دست عمو

دوست دارم

حرف دلم

آلبوم از این ساعت

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

تک آهنگها شامل تراک های زیر می باشد :

بارون

سرگیجه

پرواز

فلش

از این ساعت

بازنده

عاشقتم

حال من

برگرد

نقاشی

یادگار

عشق اول

تک آهنگ ها

دانلود در یک فایل زیپ | دانلود بصورت تکی

تک آهنگها شامل تراک های زیر می باشد :

دل نشکن | یار من | دارم از دست میدمت | کار چشمت | الکی | اره تنها شدم | عاشق شدم | ازم بریدی | باور | بیخیال | بغض | داد بزن | دست عمو | دل بستم | دل نشکن | دوست دارم | عشق اول – ورژن جدید | عشق اول | اشتباه | حرف دلم | خواب پریشون | خیلی دیره | خیلی دوست دارم یه روز | نقاشی | نارفیق | نقطه ضعف | عمر منی | روتو کم کن | روزهای دور از تو | ساعت رفتن | تنهام نزار | یاد من | یه بهوونه | یه شاخه گل – ریمیکس | یار من – اجرا با حامد برادران

*************************************

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

***************************************************

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند ۲۹ بهمن ۱۳۷۰در شهر کرج متولد و بزرگ شده همین شهر می باشد و اصالتا همدانی ،با استعداد در موسیقی به طوری که شروع به کار موسیقی او از ۱۴ سالگی و با ویولن بوده . اولین کاری که او ساخت اهنگ ‘خیلی دوست دارم یه روز’ بوده که شعر و آهنگ سازی و تنظیم کار توسط خودشون انجام شد.اولین کاری که برای شخص دیگری تنظیم کرد اهنگ ‘ تاوان ‘ برای سامان جلیلی بود.

و نظرش در مورد سامان :
سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم.

خواننده مورد علاقه او استاد شادمهر عقیلی هست …

تعداد آهنگهای مهدی احمدوند تا به امروز ۱۵ اهنگ بوده که تمامی شعر و اهنگ و تنظیم با خود مهدی بوده به غیر از آهنگ ‘ یه بهونه ‘ که شعرش برای یکی از دوستانشون بوده.

تنظیم اهنگ ها تو استدیو خونگیش انجام میگیره.

و شخصا دوست داره یک خواننده خوبی باشه تا آهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد داره آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازش میگیره خیلی دوست داره که به صورت مجاز کار کنه و خیلی دنبال مجوز بوده اما تا به امروزنتیجه ای نداشته.

منبع : بیتونه

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امین رستمی بنام اولین نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی بنام فردا دانلود آهنگ مسعود امامی فردا

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام زیر بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان و محمد رشیدیان زیر بارون

دانلود آهنگ تی ام بکس بفرما دانلود آهنگ TM Bax بفرما

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax

دانلود آلبوم عباس قادری بنام قسم دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید عباس قادری قسم

دانلود آهنگ منصور بنام باور نمیکردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید منصور باور نمی کردم

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام فاز خونه دانلود آهنگ تکست آهنگ امیر تتلو فاز خونه

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ