یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید عماد دنبالم نیا

عماد دنبالم نیا,تکست آهنگ دنبالم نیا از عماد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ عماد دنبالم نیا,دانلود آهنگ جدید عماد,download new music,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ عماد به نام دنبالم نیا,متن شعر آهنگ عماد دنبالم نیا,دانلود اهنگ جدید,Emad Donbalam Naya,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دنبالم نیا از عماد,دانلود آهنگ جدید عماد دنبالم نیا,download new music emad

دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید عماد دنبالم نیا

دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم جایی نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینمت دنبالم میگردی اشتباه نکن من تورو نمیخوام هی صدام نکن اسمم نگو حرفمم نزن جایی نمیخوام ببینمت ساده بودم دلو به تو دادمو از همون اول انتها بودمو جای من نبود جای همه کس جایی نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت دیوونه شدم عاشقت بودم دیگه نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم جایی نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت دیوونه شدم عاشقت بودم دیگه نمیخوام ببینمت عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم

دانلود آهنگ جدید عماد آدرین به نام دنبالم نیا از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امین کاوه | ترانه سرا : عماد  «
Download New Music By Emad Called Donbalam Naya

عماد دنبالم نیا,تکست آهنگ دنبالم نیا از عماد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ عماد دنبالم نیا,دانلود آهنگ جدید عماد,download new music,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ عماد به نام دنبالم نیا,متن شعر آهنگ عماد دنبالم نیا,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ عماد بنام دنبالم نیا

دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی
چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت
پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی
پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت
آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری
فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینمت
دنبالم میگردی اشتباه نکن من تورو نمیخوام هی صدام نکن
اسمم نگو حرفمم نزن جایی نمیخوام ببینمت
ساده بودم دلو به تو دادمو از همون اول انتها بودمو
جای من نبود جای همه کس جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی
پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت
آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری
فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم
دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی
چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم
عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت
دیوونه شدم عاشقت بودم دیگه نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی
پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت
آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری
فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم
دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی
دانلود آهنگ عماد بنام دنبالم نیا
چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی رفتی پیش اون ندیدمت
دیوونه شدم عاشقت بودم دیگه نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی زندگیم بودی خرابش کردی
پیش من نمون دنبالم نیا جایی نمیخوام ببینمت
آسمونمونو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری
فکرشم نکن حال من خوبه دیگه نمیخوام ببینم

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجتبی کبیری بنام حس خوب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ قاسم افشار بنام روزنه دانلود آهنگ تکست آهنگ روزنه از قاسم افشار

دانلود آهنگ سامی بیگی بنام فدا شم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام جفت 6 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام درخت دوستی دانلود آهنگ تکست آهنگ درخت دوستی از مجید اخشابی

دانلود آهنگ مصطفی یگانه بنام تصمیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما نکیسا و کامران تفتی بنام حاشا نکن دانلود آهنگ تکست آهنگ کامران تفتی و نیما نکیسا حاشا نکن

دانلود آهنگ مهدی اسدی بنام حس بارون دانلود آهنگ تکست آهنگ حس بارون

دانلود آهنگ سعید مدرس بنام روح بهار دانلود آهنگ تکست آهنگ روح بهار سعید مدرس