یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ خنده های تو از سامان جلیلی,سامان جلیلی خنده های تو,کد پیشواز آهنگ های سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ,دانلود اهنگ سامان جلیلی خنده های تو,Saman Jalili Khandehayeh To,متن شعر آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود آهنگ,download new music,دانلود آهنگ خنده های تو از سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تو باشی با من همه چی خوبه قلبم از عشقت داره می کوبه صدای بارون تو گوشم میگه باید عاشق شد وقتشه دیگه توی این پیاده رو شونه به شونه ی توام می دونی دوست دارم آره دیوونه ی توام لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش حرفای من و می شنوی و میگی حله دلم من طاقت دوریت و نداره اونی که زندگیش و به پای تو داده لحظه لحظه به یاد تو افتاده آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو خوشبختی یعنی زندگی با تو بگو کی عاشق تره من یا تو توی لبخندت معجزه داری با تو دنیا رو دارم انگاری توی این پیاده رو شونه به شونه ی تو می دونی دوست دارم آره دیوونه توم لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش حرفای من و می شنوی و میگی حرفه دلم من طاقت دوریت و نداره اونی که زندگیش و به پای تو داده لحظه لحظه یاد تو افتاده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی حامد برادران  | ترانه سرا : شهرام جلیلی «
Download New Music By Saman Jalili Called Khandehayeh To

تکست آهنگ خنده های تو از سامان جلیلی,سامان جلیلی خنده های تو,کد پیشواز آهنگ های سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ,دانلود اهنگ سامان جلیلی خنده های تو,Saman Jalili Khandehayeh To,متن شعر آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو

تو باشی با من همه چی خوبه
قلبم از عشقت داره می کوبه
صدای بارون تو گوشم میگه
باید عاشق شد وقتشه دیگه
توی این پیاده رو شونه به شونه ی توام
می دونی دوست دارم
آره دیوونه ی توام
لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش
توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش
حرفای من و می شنوی و میگی حله
دلم من طاقت دوریت و نداره
اونی که زندگیش و به پای تو داده
لحظه لحظه به یاد تو افتاده
آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو
خوشبختی یعنی زندگی با تو
بگو کی عاشق تره من یا تو
توی لبخندت معجزه داری
با تو دنیا رو دارم انگاری
توی این پیاده رو شونه به شونه ی تو
می دونی دوست دارم آره دیوونه توم
لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش
آهنگ سامان جلیلی بنام خنده های تو
توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش
حرفای من و می شنوی و میگی حرفه
دلم من طاقت دوریت و نداره
اونی که زندگیش و به پای تو داده
لحظه لحظه یاد تو افتاده

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم نیما زئوس بنام زخمی دانلود آهنگ دانلود آلبوم نیما زئوس زخمی

دانلود آهنگ امید بنام عاشقتم دانلود آهنگ تکست آهنگ عاشقتم از امید

دانلود آهنگ تی ام بکس بنام هنوز یادمه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ علی لهراسبی بنام بنویس دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد بنام MIS دانلود آهنگ emad mis

دانلود آهنگ علی بابا بنام تردید دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی بابا تردید

دانلود آلبوم محمدرضا شجریان بنام جان عشاق دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مجید خراطها بنام عطر تلخ دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام کوچه دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام عاشق نشو دانلود آهنگ دانلود آهنگ