یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی,download new music mostafa fattahi,متن آهنگ مصطفی فتاحی خوش به حا من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مصطفی فتاحی,دانلود اهنگ مصطفی فتاحی به نام خوش به حال من,دانلود آهنگ خوش به حا من,دانلود آهنگ پاپ,download new music,دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود تکست آهنگ مصطفی فتاحی خوش به حال من,دانلود موزیک,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,Mostafa Fatahi Called Khush Be Hale Man,دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام خوش به حال من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محمد فتاحی  | ترانه سرا : امیر حیدری  « Download New Music By Mostafa Fattahi Called Khush Be Hale Man

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام خوش به حال من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محمد فتاحی  | ترانه سرا : امیر حیدری  «
Download New Music By Mostafa Fattahi Called Khush Be Hale Man

دانلود آهنگ جدید ایرانی,download new music mostafa fattahi,متن آهنگ مصطفی فتاحی خوش به حا من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مصطفی فتاحی,دانلود اهنگ مصطفی فتاحی به نام خوش به حال من,دانلود آهنگ خوش به حا من,دانلود آهنگ پاپ,download new music,دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی,دانلود آهنگ ایرانی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ جدید خوش به حال من مصطفی فتاحی

دیوونه لجبازی یاتم هر جای بری باز خاطرخواتم

میدونی وسواسه احساسم بدجوری رو عشقت حساسم

اون روزی که تو رو دیدم تاپ تاپ قلبمو شنیدم

تا به خودم اومدم  دیدم به عشق عشق تو رسیدم

کی میشه مثل تو بهتر از حس تو

نیست بین عشقای دنیا رو دست تو

مهربونی تو تموم نمی شه و وقتی که پیشمی دنیام آرومه

خوش به حا من تو شدی مال من

تو باشی تو دلم  جایی نداره غم

وقتشه من تو رو  تو رونشون کنم

از غم چشمای دنیا پنهون کنم

خوش به حا من تو شدی مال من

تو باشی تو دلم  جایی نداره غم

وقتشه من تو رو  تو رونشون کنم

از غم چشمای دنیا پنهون کنم

دیوونه لجبازی یاتم هر جای بری باز خاطرخواتم

میدونی وسواسه احساسم بدجوری رو عشقت حساسم

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من

اون روزی که تو رو دیدم تاپ تاپ قلبمو شنیدم

تا به خودم اومدم  دیدم به عشق عشق تو رسیدم

کی میشه مثل تو بهتر از حس تو

نیست بین عشقای دنیا رو دست تو

مهربونی تو تموم نمی شه و وقتی که پیشمی دنیام آرومه

مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من

خوش به حا من تو شدی مال من

تو باشی تو دلم  جایی نداره غم

وقتشه من تو رو  تو رونشون کنم

از غم چشمای دنیا پنهون کنم

خوش به حا من تو شدی مال من

تو باشی تو دلم  جایی نداره غم

وقتشه من تو رو  تو رونشون کنم

از غم چشمای دنیا پنهون کنم

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام یکی مثل من دانلود آهنگ دانلود آخنگ چقد سخته علی ارشدی

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام اخراجی ها دانلود آهنگ دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس تک آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ علی باقری بنام کنج اتاق دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی باقری

دانلود آهنگ مهدی شکوهی بنام چشماتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام فکر من نباش دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام یه دروغ دانلود آهنگ دانلود آهنگ عماد طالب زاده

دانلود آهنگ نیما مسیحا بنام یادم میاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ یادم میاد

دانلود موزیک ویدیو احسان خواجه امیری تنهایی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ حسین تهی بنام رویا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین تهی