یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیرتتلو بغلم کن دانلود آهنگ تکست آهنگ بغلم کن امیر تتلو

Amir Tataloo,پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو بغلم کن,تکست آهنگ بغلم کن امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید امیر تتلو بغلم کن,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود اهنگ بغلم کن امیر تتلو,متن آهنگ بغلم کن امیر تتلو,دانلود ترانه بغلم کن امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بغلم کن,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ امیرتتلو بغلم کن دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیرتتلو بغلم کن دانلود آهنگ تکست آهنگ بغلم کن امیر تتلو

بغلم کن که من از همه خستم تو این دودو دمه غم میکشم از تو نفس من بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو باور کن با تو دیدم فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات نفسامو بشمور وصلت شدم مخزنه هوات پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره با تو بالا ماییمو ابره بقیه وایستادن پایینه دره همه چی عالیه حله با تو خوبه کندیم از باقیه گله باشکوهه خالیه صحنه جون میده واسه رقصمون واس خاطر همدیگه پا گذاشتیم رو نفسمون همه جا وصفمونو رقصمون بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو دانلود آهنگ امیرتتلو بغلم کن با تو انگار خدا هست هوا هستو تو نیستی همه چی نیستو شدم من به شما وصل بودنت عمره دوبارستو مردن واست حتی تو میدونی یه شمارست با تو دل از همه من میکنم هی هنوزم عطره تو رو میزه منه میزنمش هنو ویساتو شبا میشنومش پشته تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمش بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

دانلود آهنگ جدید امیرتتلو به نام بغلم کن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Amir Tataloo Called Baghalam Kon

Amir Tataloo,پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو بغلم کن,تکست آهنگ بغلم کن امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید امیر تتلو بغلم کن,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود اهنگ بغلم کن امیر تتلو,متن آهنگ بغلم کن امیر تتلو,دانلود ترانه بغلم کن امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بغلم کن,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

بغلم کن که من از همه خستم
تو این دودو دمه غم میکشم از تو نفس من
بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم
بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو باور کن با تو دیدم
فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم
بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو
بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو
کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات
نفسامو بشمور وصلت شدم مخزنه هوات
پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره
با تو بالا ماییمو ابره بقیه وایستادن پایینه دره
همه چی عالیه حله با تو خوبه
کندیم از باقیه گله باشکوهه خالیه صحنه جون میده واسه رقصمون
واس خاطر همدیگه پا گذاشتیم رو نفسمون همه جا وصفمونو رقصمون
بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو
بغله تو میده به من حسه قشنگو
بغله تو عطره تنه تو
دانلود آهنگ امیرتتلو بغلم کن
با تو انگار خدا هست هوا هستو تو نیستی
همه چی نیستو شدم من به شما وصل
بودنت عمره دوبارستو مردن
واست حتی تو میدونی یه شمارست
با تو دل از همه من میکنم هی
هنوزم عطره تو رو میزه منه میزنمش
هنو ویساتو شبا میشنومش
پشته تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمش
بغله تو میده به من حسه قشنگو
بغله تو عطره تنه تو
بغله تو میده به من حسه قشنگو
بغله تو عطره تنه تو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد.  وی در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ میلادی، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی  ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشهٔ یک ناو نظامی ایرانی خواند که «خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست».این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.امیر تتلو پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۴ در موزه صلح تهران حضور یافت و از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ میلاد بابایی ادامه دار دانلود آهنگ تکست آهنگ ادامه دار میلاد بابایی

دانلود آهنگ شهرام شکوهی لیلا کجایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهرام شکوهی لیلا کجایی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به کسی چه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد زمانی زنگ هنر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد زمانی جهاد دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حامد زمانی جهاد

دانلود آهنگ مصطفی یگانه تو یادت نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه تو یادت نیست

دانلود آهنگ احسان تهرانچی نتونستی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ احسان تهرانچی نتونستی

دانلود آهنگ سامی یوسف ان فی الجنه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی اصحابی زندگیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی زندگیم