یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران

آهنگ ایرانی برای ماشین,hamed baradaran,پخش آنلاین آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حامد برادران بهت عادت کردم,دانلود موزیک جدید حامد برادران بهت عادت کردم,متن آهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود آهنگ جدید حامد برادران,دانلود اهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران

میدونستم تورو از دست میدم یه روزی این عکسارووبه خودت پس میدم میدونستم به خودم,بد کردم اگه آروم آروم,بهت عادت کردم بگو با تو کیه که داره هواتو میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو حالا که تورو دارم,بگو می مونی کنارم یه روزی می بینی,عشقم دل تورو,به دست میارم میبینم من عشقو,تو چشمات بیا آرومم کن

دانلود آهنگ جدید حامد برادران به نام بهت عادت کردم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Hamed Baradaran Called Behet Adat Kardam

آهنگ ایرانی برای ماشین,hamed baradaran,پخش آنلاین آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حامد برادران بهت عادت کردم,دانلود موزیک جدید حامد برادران بهت عادت کردم,متن آهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود آهنگ جدید حامد برادران,دانلود اهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ بهت عادت کردم حامد برادران,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میدونستم تورو از دست میدم
یه روزی این عکسارووبه خودت پس میدم
میدونستم به خودم,بد کردم
اگه آروم آروم,بهت عادت کردم
بگو با تو کیه که داره هواتو
میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو
حالا که تورو دارم,بگو می مونی
کنارم یه روزی می بینی,عشقم دل تورو,به دست میارم
میبینم من عشقو,تو چشمات بیا آرومم کن

چی شد اون حرفات

ما که باهم اینجا دل به هم بستیم

ماکه قول دادیم تا آخرش هستیم

تنها می شم تو که نباشی..پیشم نگو ازم دلسردی

بگو که بر میگردی..من اگه روت حساسم

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم

اگه عزیزی واسم بزاروبه پای عشقم نگو

که بی احساسم,بگو با تو کیه که

داره هواتو میمیره اگه نبینه

تو و دیوونگیاتو  حالا که تورو دارم

بگو می مونی کنارم یه روزی می بینی

عشقم دل تورو به دست میارم

میبینم من عشقو تو چشمات بیا آرومم کن

چی شد اون حرفات ما که باهم اینجا

دل به هم بستیم ماکه قول دادیم

تا آخرش هستیم

متاسفانه هیچ گونه بیوگرافی از این خواننده پیدا نشد .لطفا در صورت داشتن اطلاعاتی موثق ما را در این زمینه همراهی کنید .ممنون

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب عشق تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر عباس گلاب عشق تو

دانلود آهنگ امیر تاجیک دنیای دیگه دانلود آهنگ دانلود ترانه من دنیای دیگه امیر تاجیک

دانلود آهنگ افشین آذری عشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی عشق یعنی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو فریدون اسرایی

دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش مثل همه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو بابک جهانبخش

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو تو همه جا بودی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو

دانلود آهنگ علی بابا صدات نمیاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد

دانلود آلبوم افشین آذری همه میدونن دانلود آهنگ دانلود البوم همه میدونن افشین آذری

دانلود آهنگ نوید میرزایی یه روزی میاد دانلود آهنگ دانلود اهنگ یه روزی میاد نوید میرزایی

دانلود آهنگ احسان الدین معین حالم خرابه دانلود آهنگ دانلود آهنگ