یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت

پخش آنلاین آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,دانلود آهنگ جدید امیر علی و علیرضا روزگار,آهنگ ایرانی مادر,تکست آهنگ لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون دانلود آهنگ,Amirali Ft Alireza Roozegar,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,متن آهنگ لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,دانلود ترانه لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,دانلود اهنگ لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار

دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت

لعنت به این زمستون لعنت به برفو بارون لعنت به هر چی خوبه برایه تو برا اون لعنت به هر دوتاتون تو رو دیدم من با اون تو برف قدم میزدین تو لیلی و اون مجنون لعنت به تو که دنیامو سوزوندی لعنت به تو که پای من نموندی تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو لعنت به این حالو هوایه داغون لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون شبایه سرده بی تو پر از هوایه مرگه سهم تو عشق بازی قسمته من تگرگه تمومه این تنم شد زخمیه بادو بارون شکستنه غرورم شد سهمم از زمستون لعنت به تو که دنیامو سوزوندی لعنت به تو که پای من نموندی تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو لعنت به این حالو هوایه داغون لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

دانلود آهنگ جدید امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هر دو تاتون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Alireza Roozegar Ft Amir Ali Called Laanat Be Har Dotatoon

پخش آنلاین آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,دانلود آهنگ جدید امیر علی و علیرضا روزگار,آهنگ ایرانی مادر,تکست آهنگ لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون  دانلود آهنگ,Amirali Ft Alireza Roozegar,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,متن آهنگ لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,دانلود ترانه لعنت به هر دوتاتون امیر علی و علیرضا روزگار,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لعنت به این زمستون
لعنت به برفو بارون
لعنت به هر چی خوبه برایه تو برا اون
لعنت به هر دوتاتون تو رو دیدم من با اون
تو برف قدم میزدین تو لیلی و اون مجنون
لعنت به تو که دنیامو سوزوندی لعنت به تو که پای من نموندی
تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حالو هوایه داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون
دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار لعنت به هر دو تاتون
شبایه سرده بی تو
پر از هوایه مرگه
سهم تو عشق بازی قسمته من تگرگه
تمومه این تنم شد زخمیه بادو بارون
شکستنه غرورم شد سهمم از زمستون
لعنت به تو که دنیامو سوزوندی
لعنت به تو که پای من نموندی
تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حالو هوایه داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

علیرضا روزگار متولد سال هزار و سیصد و شصت از شهر مرودشت است وی در حال حاظر مجرد بوده و از بچگی صدای زیبایی داشته است. بعد از مدتی آرام آرام با علاقه ای که به موسیقی داشت به خوانندگی روی آورد. تنظیم کننده ی اکثر ترکهای علیرضا برادرش مصطفی روزگار است علیرضا کار خوانندگی را ابتدا با نواختن گیتار شروع کرده و در حال حاضر جز خوانندگان بزرگ کشور محسوب میشود.اولین آلبوم مجوز دار او به نام بی کسی هم اکنون منتشر شده است.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مرصاد راجعیان نرو دانلود آهنگ تکست آهنگ نرو مرصاد راجعیان

دانلود آهنگ فاتح نورایی تصور میکنم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ فاتح نورایی تصور میکنم

دانلود آهنگ رضا صادقی پشت بام تهران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شیث رضایی باید بدونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاسر بینام و مهدی آذر چجوری میتونی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی شب کوک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی من عاشقت شدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم علیرضا طلیسچی دقیقه هام دانلود آهنگ دانلود آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ رضا پیشرو هوک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم دانلود آهنگ دانلود آهنگ