یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

متن آهنگ ایستادم سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ایستادم,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود ترانه ایستادم سامان جلیلی,پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی ایستادم,دانلود اهنگ ایستادم سامان جلیلی,Saman Jalili,دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود آهنگ,تکست آهنگ ایستادم سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید سامان جلیلی ایستادم

دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

سامان جلیلی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج) اصالتا بابلی ،مازندران خواننده سبک پاپ اهل ایران است که پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.اولین کنسرت رسمی این خواننده در تهران در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در سالن نمایشگاه میلاد به روی صحنه رفته است. در ادامه بیوگرافی سامان از زبان خودش میخونید .از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا… آملی بودم در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا… حتما در وقت مناسب کاملش میکنم . تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و ۳ تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده. تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره. و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم. در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه تشکر میکنم.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ایستادم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Saman Jalili Called Istadam

متن آهنگ ایستادم سامان جلیلی,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ایستادم,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود ترانه ایستادم سامان جلیلی,پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی ایستادم,دانلود اهنگ ایستادم سامان جلیلی,Saman Jalili,دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود آهنگ,تکست آهنگ ایستادم سامان جلیلی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی ایستادم

بگو تو این شبا دلت کجاست
اگه که راهمون جداست مقصرش کی بینه ماست
بگو که دلخوشی تو باورت
منم اسیره آخرت تو جنگه نابرابرت
همین که فهمید پر از خواهشم
دودمانم رفت بی اون زجر میکشم
قلبمو کشت تا زیره آوارش کشوند
یه حسی پشته چشام بود اما اون نخوند
ایستادی تا به مردنم راضی بشم
از هم تو پاشیدی منو
تو هر چی میسازی بشم خسته از این بازی بشم
ایستادم تا یه روزی بی طاقت بشه
دلت که با بی رحمی خواست
نبودنت عادت بشه
از دست من راحت بشه
دانلود آهنگ سامان جلیلی ایستادم
حالا که وقته گفتنه
دنیات پر از بی حرفی
میگی هوایه زندگیت بدجوری سردو برفیه
عذابه این روزایه تو
کاری که با من کردیه
افتادنت به پای من همین مگه کم دردیه
بگو مگه کم دردیه حالا تو افتادی به پام
به بدترین حالت میریخت
تو اون روزا اشک از چشام
وایستادی پای رفتنت میدونستی نامردیه
له شدنه غروره تو
همین مگه کم دردیه
ایستادی تا به مردنم راضی بشم
از هم تو پاشیدی منو
تو هر چی میسازی بشم خسته از این بازی بشم
ایستادم تا یه روزی بی طاقت بشه
دلت که با بی رحمی خواست
نبودنت عادت بشه
از دست من راحت بشه

سامان جلیلی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج) اصالتا بابلی ،مازندران خواننده سبک پاپ اهل ایران است که پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.اولین کنسرت رسمی این خواننده در تهران در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در سالن نمایشگاه میلاد به روی صحنه رفته است. در ادامه بیوگرافی سامان از زبان خودش میخونید .از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا… آملی بودم در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا… حتما در وقت مناسب کاملش میکنم . تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و ۳ تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده. تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره. و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم. در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه تشکر میکنم.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد محضرنیا سوره های سرخ دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید رستمی زمستونی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مجید رستمی زمستونی

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی کوه درد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مانی رهنما فکر من باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رحمان خوشحالم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رحمان خوشحالم

دانلود آهنگ بهزاد پکس و علی طالبی هنوز همونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد بیباک بگو دوستم داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ اردلان طعمه پای تو وایستادم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید اردلان طعمه پای تو وایستادم

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم دانلود آهنگ دانلود ترانه بهت عادت کردم حامد برادران

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب عشق تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امیر عباس گلاب عشق تو